/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ændring af sprog i office Xp
Fra : guitarjoe
Vist : 463 gange
20 point
Dato : 11-02-03 03:23

Kan man ændre sproget i Office Xp Pro til et andet hvis det er installeret? Jeg har installeret den engelske udgave, men kæresten brokker sig og vil have det på dansk. PS jeg er ny bruger og har derfor ikke så mange point at give. Håber på hjælp alligevel

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 30 point
Dato : 11-02-03 04:06

Jamen, det bedste er at afinstallere din engelske Office XP Pro, og derefter installere den danske Office XP Pro...

There are no free lunches - or free tickets to heaven...

Vil man bruge Micro$oft er der, mig bekendt, ingen vej udenom - desværre!!

Henrik, Slagelse

PS: Min fulde sympati. Min kone er lige sådan. Hun kan IKKE fordrage engelske programmer -- også endda programmer hun aldrig selv kunne drømme om at bruge...

Kommentar
Fra : thomas356

Dato : 11-02-03 08:50

det er da ikke point det kommer an på folk her inde hjælper hvis de kan........

Kommentar
Fra : Dr_Dydendak

Dato : 11-02-03 11:30

Jeg har hørt om at det kan lade sig gøre, men hvordan ved jeg ikke. Det er vist en større process.

Hilsen Dydendak

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-02-03 20:58

Når man indstallerer XP-pro (Dansk udg.) Kan der vælges/fravælges EN DA og det er lige i starten, men den Engelske udgave kender nok ikke Dansk. Jeg hælder mest til at skifte det hele, desværre.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : guitarjoe

Dato : 17-02-03 04:10

Tak for svaret h_blunck.

Desværre ejer jeg ikke en dansk udgave af office til Xp, men det kan være jeg er heldig at erhverve mig en på et tidspunkt, indtil da må vi overleve med den engelske.