/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Jura
#NavnPoint
RyeJensen 11840
Nordsted1 11095
dova 10393
refi 7375
ans 6906
BjarneD 5596
Oldboston 4933
Paulus1 3538
themis 2862
10  jakjoe 2566
Hvem har ansvaret?
Fra : mp973902
Vist : 502 gange
100 point
Dato : 29-11-07 14:09

Jeg har bestilt en ring på hjemmesiden Chanti.dk der gik 2 dage og så kom ringen, så ingen problemer der. Men men men, ringen var totalt fladtrykt så jeg har ikke en gang haft mulighed for at prøve den.
Hvem har ansvaret for at bestilte varer kommer "helskindet" frem til køberen og hvem skal betale for porto frem og tilbage når nu jeg gerne vil have den ring, selvfølgelig bare en ny?
Jeg har tilabegsendt ringen i den amballage jeg modtog den i og bedt om en bedre forsendelsespakning når de sender den nye.

 
 
Kommentar
Fra : henrikkrebs


Dato : 29-11-07 14:29

Hvem har ansvaret?
Købelovens § 73. "Skal sælgeren sende salgsgenstanden, anses levering for sket, når genstanden er kommet i køberens besiddelse."
Det er altså sælgers ansvar


Porto skal (tror jeg) betales af sælger. Men jer er ikke sikker

Kommentar
Fra : Teil


Dato : 29-11-07 14:29

Posten har ansvar for at en forsendelse kommer
frem uden skader. Det må da kunne ses på pakken
hvis den er klemt.


Kommentar
Fra : BjarneD


Dato : 29-11-07 14:29
Kommentar
Fra : ans


Dato : 29-11-07 14:49

På deres hjemmeside står der

"Alle vores smykker leveres i gaveæsker og pakkes med det antal æsker, der er mest hensigtsmæssigt i forhold til forsendelsen"

Du kan læse mere på hjemmesiden


http://support.chanti.dk/

Leveringsbetingelser ... ombytning/returret.

Ja som tidligere skrevet, hvordan så pakken ud, da du modtog den !!!!


Du har følgende muligheder
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177428
Tips : 31962
Nyheder : 719565
Indlæg : 6407944
Brugere : 218877

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste