/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Utroskab
Fra : dr_dem
Vist : 871 gange
200 point
Dato : 28-11-07 19:27

Der er så mange der gerne vil værer utro det og det er både mænd og kvinder Spørgsmål :
Skal det være sådan.
Skal de ha lov til det.
Skal man vænde ryggen til.
Skal man lade som ingenting.

Hvad skal man????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-11-07 19:28

Citat
Skal det være sådan.
Skal de ha lov til det.
Skal man vænde ryggen til.
Skal man lade som ingenting.

Ja

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-11-07 19:30

Hvis man nu har viagra til ti er det vel en skam at ikke
benytte lejligheden

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-11-07 19:30

Citat
Hvad skal man????

JA

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-11-07 19:31

Vi har været gift i over 40 år, og min kone har tilgivet mig.............................at jeg snorker.

Ps. Det har jeg nu ikke lagt mærke til.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-11-07 19:33

Citat
Ps. Det har jeg nu ikke lagt mærke til

Nej fordi su sover

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-11-07 19:37

Citat
Der er så mange der gerne vil værer utro det og det er både mænd og kvinder

Jeg tror ikke på, at der er mange der gerne vil være utro....men der er mange der bliver det, fordi de har problemer med at holde sig til en partner

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-11-07 19:38

Citat
Nej fordi su sover

Den var ikke god for mig su=du

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-11-07 19:41

Eller også siger partneren IKKE idag skat jeg er træt

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-11-07 19:43

Citat
Eller også siger partneren IKKE idag skat jeg er træt

Det kan så være mand eller kvinde

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-11-07 19:44

Tror bare ikke det er mand

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-11-07 19:58

Et andet spørgssmål er man utro når man onanerer (mand og kvinde)

Kommentar
Fra : dortehou

Dato : 28-11-07 20:00

Man kan jo ikke ligefrem lave en lov der forbyder at være utro, men dermed mener jeg ikke at utroskab er acceptabel.
Nej dr.dem. Det SKAL ikke være sådan - men det er det da heldigvis heller ikke i alle parforhold. Om du så skal vende ryggen til, tja, det kommer jo an på om det er din partner der er utro, eller om det drejer sig om andre personer. Hvis det drejer sig om andre personer, så er det helt op til din samvittighed. Hvis jeg får kendskab til f.eks. en venindes utroskab, så tror jeg jeg vil fortælle hende at jeg ved det - og herefter bede hende holde sig på måtten. Jeg ville ikke have problemer med at fortælle hendes partner det hvis det gentager sig.

Dova
Du stiller det lidt firkantet op. De få tilfælde jeg kender til har det drejet sig om et parforhold der ikke fungerede. I et enkelt tilfælde var det vist kun fuldskab. (Dermed mener jeg IKKE at det er en plausibel undskyldning.) At sig de ikke kan holde sig til en enkelt partner, synes jeg er lidt søgt. De fleste mennesker er dog monogame.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-11-07 20:05

1. Skal det være sådan.
2. Skal de ha lov til det.
3. Skal man vænde ryggen til.
4. Skal man lade som ingenting

1. Sådan er den menneskelige natur, når natur og alkohol (og dermed den naturlige bariere)smelter sammen og lang tids venskab på f.eks. arbejdspladser, hvor kolleger til hverdag tilbringer mere tid end hos deres samlever og har et fortrolighedsforhold om deres respektive familjeforhold.

2. Det er et forhold der oftest har en kort levetid, men hvem kan forhindre det.

3. Man skal ikke vende ryggen, men erkende at et kortvarigt forhold ikke bør ødelægge en livslangt kærlighedsforholds som et kortvarigt forhold oftes er, men heller ikke tollerere et sideløbende forhold som ødelægger forholdet til såvel samleveren som elskeren

4. Selvfølgelig ikke, men hvis kærligheden stadig er tilstede bør man tilgive og bygge videre, hvilket kan styrke et forhold.

Alt dette er naturligvis i forhold til UPS-forhold og ikke systematisk og beregnende forhold til andre, når man er i et parforhold, for så bør man nok ophøre partnerfælleskabet.

Ziggy99

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-11-07 20:08

Jeg skriver ikke om mit par forhold men om alle.

Manden vil ikke det, konen vil ikke det¨, så går man ud og køber eller får, er der noget galt idet?????

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-11-07 20:18

Hvis det er en fælles beslutning eller samtyggende ....hvad skulle der være galt i det ...Er du nervøs for hvordan omverdenen ser på det, så har du skabt dig et ekstra problem udover dine egne overvejelser herom.

Hvorfor bekymre dig om hvad andre mener...hmm du er ikke helt sikker på dig selv vel..... eller tryg ved hvad andre anser for acceptabelt..men fuck, hvis forholdet eksisterer på de præmisser er det vel OK

Ziggy99

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 28-11-07 20:28

Hmm.. Jeg valgte skilsmisse pga utroskab.
Jeg spurgte mig selv om jeg kunne tilgive OG GLEMME.
Jeg er sikker på, at det ville sidde og nage hver gang han var ude.
Jeg følte mig brugt og nedgjort. Det havde jeg ikke lyst til.
Vi havde skam et sexliv, men var ved at glide lidt fra hinanden. Vi havde fået børn, og jeg prioriterede familie, hverdag, arbejde mm. hvor han ligesom blev hængende i det "unge liv". Han fortsatte med at leve for turene i byen med gutterne mm.
Da det gik op for ham, vi var ved at glide fra hinanden, ville han have mig til at "kæmpe for ham". Det var ordene han brugte.

Skal det være sådan.
Kun hvis det er en fælles aftale - fra starten. Uden pres fra nogen.

Skal de ha lov til det.
Ikke medmindre der er en aftale.

Skal man vænde ryggen til.
Aldrig hvis ikke man er enig om det. Aldrig. Kun hvis man er 100% sikker på at man kan tilgive, glemme og aldrig nævne det mere. Heller ikke i et skænderi senere i livet.

Skal man lade som ingenting.
Nej vel skal man da ej. Konfronter ham/hende og find ud af hvad det betyder, og om du vil leve med det.

Vi er forskellige.
Men hvad siger de der ofte er utro til det, hvis partneren pludselig er utro, og det er vedkommende der er den forsmåede lige pludselig?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-07 20:35

Hvordan

Citat
Skal man vænde ryggen til.

gøres det LOOOOL

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-11-07 20:44

Citat
Jeg skriver ikke om mit par forhold men om alle.
Er du nervøs for hvordan omverdenen ser på det, så har du skabt dig et ekstra problem udover dine egne overvejelser herom.

Det er ikke mig der er problemet det er jer allesammenmåske også mig når jeg siger allesammen, hele danmark, hele norden, hele verden AAAIIIJJJ

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-11-07 20:54

Har du et problem hvis di partner fortæller dig at han/hun har været sammen med en anden eller manden fortæller han har været sammen med med en pige/kvinde/ludder for at få den ydelse der ikke kan fåes hjemme ( og det er stadigvæk ikke mig der tales om det er bare et spørgsmål)

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-11-07 20:59

dr_dem Erkend dog at det er et problem og du derfor går og tumler med din egen usikkerhed og omverenens syn for at du enten kan tilpasse dig eller rette ind på de almene synspunkter..

Jeg kender en der har et problem eehhh ikke fordi jeg har, men hvad synes du om....

Ziggy99

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-11-07 21:07

Hvis du..nååh nej en hvilkensomhelst anden på denne jord siger dette til sin samlever må man selvsagt blive enige om hvorvidt det seksuelle eller mangel på medfører at det sociale fællesskab ikke længere kan videreføres på trods af dette.

Men alle har ret til et sexliv og hvis partneren ikke er i stand til at medvirke må der søges andre alternativer og samlivet kan derfor eksistere på alle andre niveauer

Ziggy99

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-11-07 21:16

Citat
dr_dem Erkend dog at det er et problem og du derfor går og tumler med din egen usikkerhed og omverenens syn for at du enten kan tilpasse dig eller rette ind på de almene synspunkter..

Jeg kender en der har et problem eehhh ikke fordi jeg har, men hvad synes du om....

NAAAAI Der er jeg sgu for gammel og jeg tumler heller ikkemen vil gerne ha en viden indenfor utroskab, om 16 dage så skal i bare se det er måske jer selv det går ud over selv om i ikke ved det

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-11-07 21:22

Forøvrigt kan jeg lave alt utroskab som det passer mig, bare jeg ikke fottællre det til nogen

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-11-07 21:24

et t formeget og der mangler et r

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-11-07 21:26

...og hvad vil du bruge denne viden til, når du selv er for gammel til at praktisere...sidde i din rokkestol og øse af din nyindvundne gammelklogskab til nutidens uforberedte ungdommelige parforhold som ikke aner hvike farer der lurer lige om hjørnet...eller hvad

Ziggy99

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 28-11-07 21:27

Ja, og når den kommer er det med et sus.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-11-07 21:31

Der findes sgu en side for (af) alt:

http://www.utroskab.com/

Ziggy99

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-11-07 21:33

Den viden jeg får, skal få dig til at koge så du bliver endnu mere gal på mig og køre dig selv mere op så du skriver mere her.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-11-07 21:35

Citat
Der findes sgu en side for (af) alt:

http://www.utroskab.com/

Ziggy99

JAAAA men den handler ikke om dig

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-11-07 21:36

Skyd med skarpe skud.
http://peecee.dk/?id=81759

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-11-07 21:38

Jaa hvem er så det der står med uldtøj bagved

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-11-07 21:44

Nigthynight...Jeg hverken koger eller bobler og hvorfor skulle jeg være gal på dig??

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-11-07 21:44

Det bliver du

Kommentar
Fra : Lorterøv

Dato : 28-11-07 21:46

Onkel hved er det du har sat op her er du på piller eller hvad

Kommentar
Fra : Lorterøv

Dato : 28-11-07 21:49

Nå men har du det ellers godt

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-11-07 21:49

Næ skal jo ha tiden til at gå med et eller andet

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-11-07 21:51

Jo jeg har det som jeg skal ha det

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-11-07 21:54

Nej jeg er ikke på piller det er ØL på dåse, men sig mig en gang skulle du ikke ha noget på den dumme idag?

Kommentar
Fra : Lorterøv

Dato : 28-11-07 21:56

Hun sprang fra det røde ved du

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-11-07 21:56

HMMM

Kommentar
Fra : Lorterøv

Dato : 28-11-07 21:58

Hvad skal du lave i weekenden

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-11-07 22:00

Sidde og pille mig i måsen for jeg er gammel

Accepteret svar
Fra : Lorterøv

Modtaget 200 point
Dato : 28-11-07 22:01

Du er er ikke gammel

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-11-07 22:03

Citat
Du er er ikke gammel

det er det beste der er sagt idag

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 28-11-07 22:04

Tak for svaret Lorterøv.