/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Tildeeeeee..
Fra : vil.du
Vist : 701 gange
500 point
Dato : 27-11-07 23:49

Værs'go' - jeg spytter i kassen

Ja, jeg sætter det under 'vittigheder' for det hører vel ikke ligefrem under 'kandu'? Ehmm...gør det?Faktisk hører det ikke til under noget - men nu står det altså hér

Jeg er her sikkert ikke igen før i morgen - men HVEM ved...måske står poængårnø (det' Moloskt) og trækker renter...vi får se
Men hva' - du kan sikkert sagtens vente til i morgen, nu er du jo vænnet til at være 'fattig'

/Dorthe.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-11-07 00:37

Hvorfor alle de gavepoint til Tilde

Dem kan hun jo ikke bruge til at stille spørgsmål for

Og der er ingen andre der får de 20 point ved daglig logon, som er de point der kan bruges til spørgsmål

Kommentar
Fra : kandu-kan-diske

Dato : 28-11-07 00:42

Kommentar
Fra : disken2

Dato : 28-11-07 01:46

http://www.sendspace.com/file/zy1kiy
Håber katten er fodret til andre tider

Men det kunne JO også bare være mig__
Orker ikke at oversætte det til andet format_så 1 udpluk

Kommentar
Fra : disken2

Dato : 28-11-07 02:03

SMÅ og store synder_DK

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 28-11-07 02:25

Hej igen.

Skulle lige kigge ind, før sengetid

Jamen dova, jeg ved godt at Tilde ikke kan bruge disse points til en SK.. - derfor står 'spørgsmålet' osse under 'vittigheder'

Tilde ved osse godt at hun ikke kan bruge dem til noget.

NU er det sovetid!

natnat

Accepteret svar
Fra : Tilde38

Modtaget 500 point
Dato : 28-11-07 07:02

og mangler stadig poæng ved logon... vil.du.. du spytter godt nok godt..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-11-07 07:51

Jeg fatter ikke helt jeres pointmangel ved login.....

Jeg får sgu mine 20 HVER DAG

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-11-07 08:08

Citat
Jeg får sgu mine 20 HVER DAG

Det samme her.I samme sek.kandu er indlæst,farer skiltet op,nederst i højre hjørne.
Om det er en form for trøst,på grund af komisk udseende,skal jeg lade være usagt.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 28-11-07 08:16

ikke her.. og åbenbart mange der ikke gør..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-11-07 08:18

Jaaaaa

Jeg har jo fortalt dig hvorfor - du vil bare ikke indrømme

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-11-07 11:17

til oplysning - absolut ingen login point ved login her heller - nu har jeg for en gangs skyld holdt øje pga tildes spørgsmål - nul og nada

Godkendelse af svar
Fra : vil.du

Dato : 28-11-07 11:48

Tak for svaret Tilde38.

Ja, jeg ved da godt at du ikke kan bruge den her 'spytklat' til en disse - men hva'....du overlever og det gør vi andre såmænd osse

Hmmm....lidt formanende ord med på vejen....jeg ved godt at vi går en meeeget dyr måned i møde men alligevel..brug nu ikke alle poængårnø på een gang

Glæd'lig jul fra

Dorthe

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 28-11-07 11:51

jeg skal nol spare på de påænger.. tak for dem..

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 28-11-07 11:51

refi.. jeg indrømmer da ikke noghet jeg ikke har gjort.. NÅ..