/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
film på ipod nano
Fra : overture8
Vist : 4415 gange
100 point
Dato : 27-11-07 22:21

hejsa min datter har fået en ipod nano og vil gerne vide om man kan se film på den og i hvilket format, kunne også godt t.nke mig at vide hvilket prog. man kan bruge til at lave dem om

Mvh. Michael Nørregaard

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 27-11-07 22:26

Fra: http://www.apple.com/dk/ipodnano/specs.html

:

Video
H.264-video, op til 1,5 Mbps, 640 x 480 pixels, 30 billeder pr. sekund, Low-Complexity-version af H.264 Baseline Profile med AAC-LC-lyd op til 160 Kbps, 48 kHz, stereolyd i arkivformaterne .m4v, .mp4 og .mov; H.264-video, op til 2,5 Mbps, 640 x 480 pixels, 30 billeder pr. sekund, Baseline Profile op til Level 3.0 med AAC-LC-lyd op til 160 Kbps, 48 kHz, stereolyd i arkivformaterne .m4v, .mp4 og .mov; MPEG-4-video, op til 2,5 Mbps, 640 x 480 pixels, 30 billeder pr. sekund, Simple Profile med AAC-LC-lyd op til 160 Kbps, 48 kHz, stereolyd i arkivformaterne .m4v, .mp4 og .mov;

Dvs. (tror jeg) video i formaterne .m4v, .mp4 og .mov

Der findes utallige programmer til at konvertere diverse video-formater til Ipod Nano.... Ét af dem er denne:

http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod-nano/download.php

Kommentar
Fra : overture8

Dato : 27-11-07 22:28

siger mange tak vil jeg lige prøve imorgen :)

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 27-11-07 22:29

Du er velkommen.... Meld lige tilbage om det virker!

Kommentar
Fra : overture8

Dato : 27-11-07 22:30

skal jeg nok

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-11-07 02:00

Hvis de små film på YouTube har nogen interesse, så se på dette spørgsmål: http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=111948 fidusen er beskrevet i "spørgsmålet" du får ikke yderlige om emnet ved at købe spørgsmålet

Kommentar
Fra : overture8

Dato : 30-11-07 20:18

hey så melder jeg lige tilbage det virker fint nok så nu er det næste hvordan kommer den med over på ipod'en når den skal sync. med itunes??

Mvh. michael