/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Publiser 200- 6.0
Fra : niller59
Vist : 613 gange
100 point
Dato : 27-11-07 19:11

Hej
Jeg har denne version på min PC. Jeg har modtaget nogle filer lavet i en nyere version, dem kan jeg ikke åbne ??.
Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg åbner / konverterer dem om til feks Word filer ??
Med venlig hilsen
Niller59

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 27-11-07 19:15

du må få afsenderen til at gemme dem i "din" version

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 27-11-07 19:27

Hej
Smart , men han har en nyereversion ?!
Niller59

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-11-07 19:49

De NYE versioner kan gemme i GAMMEL format.....

Men de GAMLE kan ikke åbne de NYE.....

Så afsender skal gemme i det format der svarer til din version...

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 27-11-07 19:51

Du kan få lavet dine pub filer om til PDF her:

https://www.pdfonline.com/convert_pdf.asp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-11-07 19:59

Hvad er set egentlig for en version ????????

Det er ikke en til Office.....

Sikker på det ikke er en 2000 du har.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-11-07 20:01
Kommentar
Fra : niller59

Dato : 27-11-07 20:04

Hej Refi
Det er en skrivefejl,
det er 2000

Hilsen Niller59

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-11-07 20:26

Så gør du bare som allerede skrevet....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-11-07 20:32

Det skal gemmes i det format som du har til rådighed.
Microsoft Office kan ikke bruge .pub i de andre programmer.

OpenOffice kan heller ikke arbejde med den lukkede filtype .pub

Som jeg er orienteret.

Publisher er et dejligt program, men dælme ikke til at samarbejde med.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 27-11-07 20:41

publisher er kun bagudkompatibel, så når der skal gemmes fra nyere version til gammel version, skal man vælge gem som -> og der vælge versionen der skal gemmes som/til

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 27-11-07 20:44

OK, men på http://support.microsoft.com/kb/212688/da kan du konvertere fra forskellige formater til .pub. Jeg har brug for fra . pub til ......?
niller59

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 27-11-07 20:53

Niller59 >> har ikke noget at gøre med de forskellige publisherversioner.
artiklen drejer sig kun om hvilke formater/filtyper du kan indsætte i din publisher-fil.

du er nødt til at bede afsenderen om at gemme sin pub-fil som pub2000-fil, da du ellers ikke kan åbne den.

så vidt jeg ved er der ellers kun den gamle Adobe PageMaker som kan konvertere ældre pub-filer til PageMakers eget format

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-11-07 21:02

Ja glem det sidste link jeg kom med...

Det var KUN for at vise dig hvilke formater den kan arbejde med...

Afsender SKAL sende/gemme dem i DIT format.... (publisher 2000)