/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Ryalineal
Fra : lwj
Vist : 1519 gange
200 point
Dato : 27-11-07 12:09

Hej!

Hvor køber man en ryalineal på nettet?
Med venlig hilsen,
Betteklaus.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-11-07 12:12

Du behøver ikke en speciel ryalineal, du skal bare finde en, hvor du syntes om bredden, da det er den der er det afgørende

Kommentar
Fra : lwj

Dato : 27-11-07 12:17

Det ved jeg godt. Men nu ønsker jeg en lineal direkte til formålet, derfor spørgsmålet.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 27-11-07 12:21

På denne hjemmeside, er der et tlf nummer i bunden af siden,, prøv at kontakte dem, ellers må du prøve i hobby/broderiforretninger, men Rya er vist ikke så alm. lige for øjeblikket

http://www.danella.dk/Rya.htm

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-11-07 12:22

er det dig der også syr korssting??

Kommentar
Fra : lwj

Dato : 27-11-07 12:31

Til Tilde!
Nej det er det ikke.

Kommentar
Fra : lwj

Dato : 27-11-07 12:33

Til Nordsted1!
Desværre har http://www.danella.dk/Rya.htm ingen lineal.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-11-07 12:35

Øv øv

Her er en annonce for brugt ryatilbehør, men ikke nævnt hvad der følger med

http://www.guloggratis.dk/fritid/haandarbejde/andet?q=rya&area=&timelimit=&minprice=0&maxprice=99999999&type=

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-11-07 12:43

Du kan også søge på www.dba.dk mm, hvor du også selv kan efterlyse en lineal

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 27-11-07 13:04

JEg plejer at bruge en rørepind fra maleren. Den passer fint i størrelsen, go fåes i flere længder
Plejer at kunne lokke den gratis. Så den er ogå billig

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 27-11-07 18:33

her er en rya udøver. hun kan garanteret hjælpe dig.http://www.danella.dk/tilbud.htm

Godkendelse af svar
Fra : lwj

Dato : 12-01-08 16:51

Tak for svaret Nordsted1.

Jeg har desværre stadig ikke fundet noget brugbart, men får lavet en specielt til formålet. Du får point, da du er den første med et brugbart link.

Med venlig hilsen,
Betteklaus.