/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
bedre redigering - at lave om
Fra : Poul78
Vist : 461 gange
50 point
Dato : 27-11-07 08:46

J"Jeg" har lavet to indlæg, jeg kunne godt tænke mig at gennem redigerer dem til en mere overskuelig gennem gang for interesserede f. eks mere klare over skrifter og under stregnninger eller andre fremhævelser- Er det mulig når indlæggene nu engang er skrevne - det gælder selvfølgelig kun hvad Poul78 har skrvet? Poul78

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-07 08:54

hvis du mener indlæg her på kandu - så nej - det er ikke muligt når først du har trykket på send knappen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-11-07 08:56

Prøv engang at læse dette tip

http://www.kandu.dk/Tip16814.aspx

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-07 08:58

jooeehhh nordsted - men det er FØR der er klikket på send knappen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-11-07 09:00

Der er ingen muligheder for at rette på noget.....

Det eneste du kan gøre er at lave nye tilføjelser - dette gælder også på lukkede spørgsmål...

Cyperspace er ubarmhjertig - hvad en gang er skrevet står til evig tid.....

De ENESTE der kan rette/slette noget er KANDU - og det skal være MEGET grelt for de skrider til det....

Kommentar
Fra : Tina_Hansen

Dato : 27-11-07 09:03

Du kan klikke på Luppen På Papiret i øverste højre hjørne af der hvor du skriver dit indlæg for at se et preview af dit indlæg inden du klikekr send (ikonet ligner den der hedder Vis Udskrift i WORD)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-11-07 09:41

Kandu er jo ikke til, at vise en flot "afhandling" men bare vidensdeling.
Kunne det laves flottere, ville der nok være mange flere "reklamespørgsmål"

Men du kan da altid benytte www.peecee.dk til at vise noget flot.

Kommentar
Fra : disken2

Dato : 28-11-07 04:07

HACK forum´met