/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Indholdsfortegnelse i word
Fra : spejder_ben
Vist : 485 gange
120 point
Dato : 26-11-07 20:10

Har oprettet en indholdsfortegnelse og har det dokumentet op i to sektioner. Den første del skal havde side nummer i,ii,iii osv. og den anden alm tal. Det er også lykkes. Men i selv indholdsfortegnelsen stor der kun tal. sådan her: 1 2 3 1 2 3. og det skulle gerne se sådan her ud: i ii iii 1 2 3..
Hvordan ændre jeg det?

Håber i forstår hvad jeg mener er lidt svært at forklare..

Kommentar
Fra : peterbech

Dato : 26-11-07 20:19

Jeg tror ikke det kan lade sig gøre, uden programmering.
Sidetallene i indholdsfortegnelsen er jo blot et udtryk for, på hvilken side en given overskrift befinder sig. Ikke et udtryk for hvilken formattering du har valgt at give sidetallene.
/Peter

Kommentar
Fra : spejder_ben

Dato : 26-11-07 20:37

Jo har gjordt det før.. eller en anden har gjordt det for mig en gang og nu kan jeg ikke huske hvordan det kan gøres.

Kommentar
Fra : peterbech

Dato : 26-11-07 20:46

Det bliver spændende at se løsningen.
Bruger du OpenOffice eller et Microsoft produkt?

Kommentar
Fra : spejder_ben

Dato : 26-11-07 21:17

Ja det er garnteret noget med at fjerne et flueben eller noget..
Jeg bruger Microsoft office 2003..

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 120 point
Dato : 27-11-07 17:51

Muligvis fordi du ikke har lavet det side nummer idex rigtigt.

Jeg har lige efter prøvet at det kan lade sig gøre...

Jeg vil starte med at slette alle side numre og begynde forfra.
1. Insæt herefter side nummer via >Indsæt side tal< og vælge format i-iii
2. gå her efter til den side der skal starte med "1" og dobbeltklik på sidetallet
Nu kommer der en værktøjslinie frem klike på ikonet med ## og hånden.
Så komemr du til "sidetalsformat"
neders i boksen indtaster du det tal du vil starte med "1" og sætter flueben i begynd med...
Så opdatere du din indholdsfortegnelse.
Så skulel det problem være løst.

mvh Ben

Godkendelse af svar
Fra : spejder_ben

Dato : 28-11-07 11:26

Tak for svaret Benjamin.Hansen.
Ja som jeg gættede på var det bare noget med at sætte et flueben et eller andet sted