/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Unreal 2 Lyd problemer
Fra : CyberFish
Vist : 337 gange
100 point
Dato : 10-02-03 17:51

Hejsa !

Da jeg installerede mit Unreal 2 virkede det godt nok..der var musik i opstarten og i spillet..men efter at måtte geninstallere spillet kan jeg ik få musiken til at virke...nu er der kun lyd effekter,men ingen musik..heller ik i opstarten...Jeg har ikke slået musiken fra på noget tidspunkt og bruger Soundblaster live !

Jeg har prøvet af afinstallere spillet og fjerne det meste i regedit uden held :(

Jeg har en 2 Ghz Amd Athlon xp
Motherbord er et Ecs og jeg har 512 Mb sd-ram
Grafik kort er et MSI 64 MB G-force 2

HVAD SKAL JEG GØRE ???

Kommentar
Fra : xou

Dato : 10-02-03 17:54

kan du ikke bruge systemgendannelse,hvid du bruger xp eller me-

start-programmer-tilbehør-systemværktøjer-systemgennelse

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 10-02-03 18:11

Har du efterset dine lydegenskaber i Enhedshåndteringen?

Windows-taste + PAUSE
Vælg "Hardware" fanebladet - enhedshåndtering - kontroller at "Enheder til lyd og spil" er OK.
Prøv evt. at opdatere på ECS' hjemmeside... Jeg ved - af bitter erfaring!! - at de opdaterer deres drivere, når der findes evt. fejl.

Held og lykke

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : CyberFish

Dato : 10-02-03 20:22

Jeg tror ik det er nogen god idee med system gendannelse..syntes ik det virker så godt....ellers tak for tippet

Jeg har oxo lige opdated min ecs motherbord og min enhedsliste fejler ik noget... Tak for tippet

Hvad skal jeg gøre..det er kedeligt uden den musik..!

Kommentar
Fra : xou

Dato : 10-02-03 20:29

se om lyden i media player er skruet helt ned
eller tset direcktx.skriv i et start-kør vindue :dxdiag
der er lyd indstilliger her

Kommentar
Fra : xou

Dato : 10-02-03 20:34

du skal tjække om lyden i sound og musik(flere indstilliger) er ok
hvis ikke vælges MORE HELP KLIK PÅ SOUND

Kommentar
Fra : CyberFish

Dato : 10-02-03 20:39

Jeg har lige lavet en test som du bad mig om og der hele virkede..både grafik og lyd....og min media player er skruet helt op

Hvad skal jeg så gøre ....Musiken i unreal 2 virkede første gang jeg inst det !

Kommentar
Fra : CyberFish

Dato : 10-02-03 20:45

Jeg har aldrig haft lyd problemer før og det eneste spil jeg har problem med er Unreal 2 som ikke spiller musik..ellers kan jeg høre alt lyd..alle mine lyd teste virker og der er ingen problemer med mit lydkort...jeg tror det har noget at gøre med en fil der ligger i regedit..men hvilken det ander jeg ... !

Hvad ellers kan det være ???

Kommentar
Fra : xou

Dato : 10-02-03 20:45

Hvis du har xp er det en go ide at systemgendanne,da det kan fortrydes bagefter,ellers fjern dit lydkort i enehandtering,og indstallere det igen fra cd

Kommentar
Fra : xou

Dato : 10-02-03 20:47

ja eller bare en indstilliger under option eller setup i spillet ....svar det det du lige sagde

Kommentar
Fra : xou

Dato : 11-02-03 16:56

hvis du vil rense registrarings databasen kan du gøre det med det her program:
http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/software.shtml
ps husk at tage backup !