/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hallo
Fra : Tilde38
Vist : 940 gange
50 point
Dato : 26-11-07 08:44

hvorfor får jeg ikke 20 point når jeg logger på.. ????????????????????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-11-07 08:46

Det SKAL du da også ha, det er vel ikke sådan at du var online lige efter midnat og fik dem der?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-07 09:04

lad dit spørgsmål stå og kig efter midnat eller imorgen når du logger på

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-07 09:05

ps.. har du blokeret for popups er det muligt du ikke ser det - den ene gang om dagen har du måske travlt med noget andet - jeg aner da ikke om jeg får eller ej

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-11-07 09:22

jeg var ikke på ved midnat i går Nordsted1.. jeg har ikke fået point de sidste 4 dage når jeg har logget på...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-07 09:25

Tilde38 - er det som du holder øje med pointene eller som du holder øje med den popup nogen ser ?

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 26-11-07 09:29

Den er god nok......man får ikke point idag.... i mit tilfælde stod "saldoen" på 18220 point effer at jeg havde set den lille "tillykke" popup... og da jeg opdaterede siden, stod den igen til 18200 ...

så noget er galt fat ...

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-11-07 09:29

midt.. begge dele.. og ingen af dem bevæger sig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-07 09:33

ok ok ok - via tredieperson kom vi faktisk ind på det for et stykke tid siden - så det kan være noget om det - dengang fik jeg over nogle dage (hvor jeg af samme grund var opmærksom på det) heller intet - og nu jeg ser efter har det da ikke forandret sig - så ja - noget er da vist galt

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-11-07 09:34

nååå.. jeg er ikke den eneste så..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-07 09:36

tilsyneladende ikke - men hvem holder også normalt øje med lige det ?

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 26-11-07 09:38

Det er fordi, det snart er jul - i 14 dage trækker de 20 points frahver dag

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-11-07 09:38

den fattige.. LOL. Nej men det er sgu da en princip sag... dem som ikke har mange men heller ikke får nogen, har jo ikke hunds chance for at samle point til at spørge for

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-07 09:41

balcanard - tjahhh - kandu.dk plejer jo for i øvrigt at gå ned omkring juletid

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 26-11-07 09:45

Nåh ja -

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-11-07 10:23

Jeg har heller ikke fået noget i dag..........men dagen er ikke gået endnu.

Det er nok fordi der er brugt for mange "midnatspoint"
(og dem har du da fået nogle af tilte)

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-11-07 10:51

har jeg det???

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-11-07 10:58

Ja - de der 500 som er uddelt med rund hånd.

Det er midnatsindhentede point. Måske er det ved at blive lavet om nu, og det kan være årsagen til de manglende 20 daglige point-forøgelse.

Jeg fik heller ikke nogen købepoint i dag.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-11-07 11:11

Citat
men hvem holder også normalt øje med lige det
det gør alle som ikke har for mange point til at stille spørgsmål for, og jeg fik -20 i aftes, eller noget i den retning, der kom besked om at da det var første gang og så videre, der er jeg ikke helt sikker men så lige over på kontoen, hvor meget der var, det næste er jeg sikker på, jeg gik tilbage til Seneste 20 og der røg 20 point den forkerte vej

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-11-07 11:17

O.V.N..................................så har du fået 20 point til at spørge for.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-11-07 11:29

altså.. jeg har ikke fået nogen 500 der er delt ud ved midnat... bla fordi jeg slet ikke var her og hvis det er dem fra lørdag du snakker om så røg de ind på superpoint.. NÅÅ..

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-11-07 11:31

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa det er dem jeg snakker om

Og tillykke med det.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-11-07 11:34

NÅÅÅÅ.. det var altså 1500.. LOL.. tak..

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-11-07 11:43

Ja ja - men jeg havde nu ikke talt op hvor meget det var, men syntes bare at det var morsomt at du mangler 20 købepoint efter du lige har fået de mange superpoint.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-11-07 11:52

Det kan tænkes det er sat i bero , fordi nogen smartnakker har fundet ud af at snyde systemet og tilføre sig slev mange hundrede point hver aften

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-11-07 11:54

e.c.. jeg kan jo ikke spørge for superpoint.. og hvis der meget man gerne vil vide blir man jo kun fattigere og fattigere for hvert spørgsmål.. ikk?.. i øvrigt gider jeg ikke forsøge at snyde systemet.. det er for lavt..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-11-07 12:04

Måske har dova ret, at Kandu er ved at opdatere systemet så snyderiet ikke kan lade sig gøre, så kan man håbe at os fattige får de manglende point med renter og renters rente, men hvad skal vi spørge for indtil da

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-11-07 12:36

Tilte - Ja det ved jeg godt og tag det nu ikke for mere end det er.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-11-07 12:54

gør jeg sgi heller ikke, men undrede mig jo bare..

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 26-11-07 14:31

O.V.N. hvorfor ikke bare spørge og så udlodde et point. Mon ikke man får svar alligevel!!!

Jeg har heller ikke fået point i dag men har lidt at tære på fra de gode dage.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 26-11-07 15:14

Citat
Det kan tænkes det er sat i bero , fordi nogen smartnakker har fundet ud af at snyde systemet og tilføre sig slev mange hundrede point hver aften

Ja - alle dem der har "snydt" får ikke flere før de reelt skulle være tjent...

PS... Jeg fik da 20 i morges.....

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-11-07 16:09

jeg har sgu ikke snydt..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-07 16:33

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-11-07 17:15

der sku ikke grines.. NÅ

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-07 18:18

Indrøm nu

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-11-07 19:00

næ.. never... jeg er den mest uskyldige jyde her på kandu..

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 26-11-07 19:33

findes der (stadig) uskyldige jyder ???

Ikke noget snyd med moms, told, afgifter eller noget?

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-11-07 19:37

næ næ do.. vi har regning å det hele..

Godkendelse af svar
Fra : Tilde38

Dato : 26-11-07 22:14

Tak for svaret refi.. så kan du få 50 mere.. især når du siger jeg snyder.. så er du hæleren..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-11-07 07:24

Det var dog et "grimt" stempel at få....

Men tak alligevel

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-07 09:03

Hvis der stadig er nogen der læser med her så fungerer de 20 point ved login første gang bestemt ikke - jeg holdt øje med det fra igår og niksen - ingen point hertil morgen !

så skulle det vist være på plads

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-11-07 09:09

Jeg har fået......

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-11-07 09:11

Jeg fik osse ved 4 tiden, men de er sgu da fjernet igen LOOL Der er da komplet ged i den

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-07 09:11

refi ? I går kunne jeg ikke udtale mig med sikkerhed men på formodning - idag er det sikkert - nul startpoint

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-07 09:12

det må siges for efter jeg kiggede igen var der pludselig minus 5

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-07 09:15

ups - de minus 5 var jo fordi jeg købte det her spørgsmål

nå men i hvertfald nul point hertil morgen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-07 09:20

Hmmm - det er så sket før som jeg har skrevet et sted ovenfor så burde kandu ikke informere os - hvis de er igang med noget ????

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-11-07 09:32

Her Tilte - 5 mere. (u/moms)

Ingen købepoint indtægter - kun udgifter.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-07 09:34

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-11-07 10:52

takker..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-11-07 13:35

Jeg tror sgu I er røget ned af rangstigen

I går xx37
I dag xx57

Så noget må jeg da have fået

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-11-07 14:01

Og hvis jeg bliver ved med at dele rundhåndet ud af mine surt sammensparede point,
så tømmes min beholdning helt.

Det er da godt man har lidt flere profiler og bruge af.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-11-07 19:41

så opretter jeg en mere.. GG.. (måske den får point når den logger på)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-11-07 19:47

Tilde39

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 28-11-07 07:34

refi.. det var sødt.. ( for alderen er vildledende..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-11-07 07:59

Tilde21

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-11-07 07:59

Tilde68

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 28-11-07 11:55

REFI........................................

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-07 12:28

refi har nok fundet et hul, så han kan blive ved med at få

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-11-07 14:19

Få hvad ?????`

Nå - hende har jeg kendt længe....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-11-07 18:32

Jammen Ans dog.
Det er altså et anstændigt site.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-07 20:43

Jeg er da også anstændig

Men refi har tidligere skrevet til kandu om "snydepoint"

refi
Har du også skrevet til kandu angående de manglende ledige point, som brugerne er berettiget til !!!!!

Eller holder du det for dig selv, hvis du altså får 20 ledige point når du logger på 1. gang !!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-11-07 20:55

Hvorfor skulle jeg dog skrive om det......

"Tør" du ikke selv skal jeg da gerne gøre for dig.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-07 21:50

Det har jeg da gjort

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-11-07 22:03

Hvad er så problemet.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-07 22:29

refi

Du havde intet imod at skrive til kandu om for mange ledige point !!!!!!

Men nu da flere brugere ikke får deres ledige point

Citat
Hvorfor skulle jeg dog skrive om det......

Er det ikke fordi du vil være den eneste, der får ledige point !!!!!

Hvis du var solidarisk, så ville du også skrive til kandu om manglende ledige point til andre brugere.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-11-07 06:52

Sikke dog en gang ævl...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-11-07 07:10

20 point indgået på kontoen......

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-07 10:55

Jeg tror alle, der logger på i dag, får tilskrevet 20 point

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-12-07 12:29

Citat
Tak for svaret refi.. så kan du få 50 mere.. især når du siger jeg snyder.. så er du hæleren

Se DET er god værkstedshumor

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-12-07 20:19

Hvor henter i alle de point henne..................

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-07 20:28

e.c

Får du ikke dine 20 point, når du logger på 1. gang !!!!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-12-07 20:37

Jo det gør jeg vist nok - men jeg fik ikke set efter inden jeg loggede på i dag.

I øvrigt er der ikke så meget højtryk over Azorerne lige nu.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-07 20:47

Citat
Hvor henter i alle de point henne..................

Det tror jeg ,der er sat en stopper for

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-12-07 21:03

Jeg får alm. 20 point nu i dag.