/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Video CD
Fra : eigilm
Vist : 279 gange
170 point
Dato : 10-02-03 16:38

Jeg brænder mine digitale fotos på Video CD (Nero) og kan derefter lægge dem på min DVD afspiller og vise dem på stuens TV, i høj kvallitet. men desværre kan jeg ikke vise de Video CD indspillede billeder på min komputer... hvorfor ?

Kommentar
Fra : nokia3510

Dato : 10-02-03 16:40

jeg ved det ikke men jeg tror du skal gemme dem i et andet format for at se dem på dvd

Kommentar
Fra : eigilm

Dato : 12-02-03 22:56

Jeg kan sagtens se dem på DVD, men ikke på komputeren.

Kommentar
Fra : eigilm

Dato : 12-02-03 22:56

Jeg kan sagtens se dem på DVD, men ikke på komputeren.

Kommentar
Fra : eigilm

Dato : 12-02-03 22:57

Jeg kan sagtens se dem på DVD, men ikke på komputeren.

Kommentar
Fra : eigilm

Dato : 12-02-03 22:57

Jeg kan sagtens se dem på DVD, men ikke på komputeren.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 13-02-03 23:37

Har du en DVD player installeret på din PC?

Ellers så prøv eks.v. denne som du kan downloade og prøve via:
http://www.tucows.com/mmedia/preview/260102.html

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : pan2

Dato : 14-02-03 05:18

for at se dem på computeren skal du have en dvdplayer og et dvd drev så kommer de frem
per

Kommentar
Fra : xou

Dato : 15-02-03 16:04

prøv det her,:
http://www.tucows.com/mmedia/preview/295785.html
men hvis du kan bruge det her,er det ret flot:
http://www.divx.com/divx/
for jeg tror det kun er et codex du skal have for at se vcd på din computer,håber det lykkes her...

Kommentar
Fra : eigilm

Dato : 16-02-03 16:40

Lykken er når det lykkes. Der kom en klog mand forbi og ved hans hjælp, må jeg erkende, at alle der foreslog DVD programmet havde ret...tusind tak for hjælpen

Kommentar
Fra : eigilm

Dato : 16-02-03 16:40

Lykken er når det lykkes. Der kom en klog mand forbi og ved hans hjælp, må jeg erkende, at alle der foreslog DVD programmet havde ret...tusind tak for hjælpen