/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Afinstaller pinnacle studio 10
Fra : jensha
Vist : 528 gange
50 point
Dato : 25-11-07 18:23

kan ikke afinstaller pinnacle studio 10+ fra min pc.. Har lagt programmet ind på min vista maskine og det er ikke kompatibel med vista så skal af med det igen er der nogle der har en løsning..Tilføj/fjern dur ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-11-07 18:39

Citat
Tilføj/fjern dur ikke

Og hvorfor ikke det ?????

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-11-07 19:23

Måske du skal deaktivere det først. Det ligger vel og kører i baggrunden.

Ctrl - Alt - Del

Processor - Find processen (programmet) og afslut processen.

Prøv derefter at slette det.

Det kan også stoppes ind i
Start - Kør - Skriv msconfig - enter - Faneblad Start - Fjern flueben ud for programmet, Genstart og prøv så at slette det

Accepteret svar
Fra : chaufrat

Modtaget 50 point
Dato : 25-11-07 19:34

Højreklik på Globus (start) så venstreklik på stifinder gå i programmer og se om du kan finde mappen der. Så højreklik og slet. Under søg kan du også prøve at finde programmet og så slette.

MVH chaufrat

Godkendelse af svar
Fra : jensha

Dato : 25-11-07 21:11

Tak for svaret chaufrat.prøve det nu og ser så om det virker

Kommentar
Fra : jensha

Dato : 25-11-07 21:45

jeg er ny på denne side og var lidt for hurtig til at Accepteret dit svar chaufrat men du fik 50 point
men det virkede ikke

Kommentar
Fra : jensha

Dato : 25-11-07 21:50

nu har jeg også prøvet det fijala skrev men når jeg komme ind til der hvor jeg skal fjerne et flueben ved pogrammet kan jeg ikke se pinnacle pogrammet der ??????

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 26-11-07 07:26

Beklager at det ikke virkede. Prøv systemgendannelse.

Alle programmer-systemværktøjer-systemgendannelse-sæt prik i vælg et andet gendannelsespunkt-sæt flueben i vis gendannelsespunkter der er ældre end fem dage og vælg så et gendannelsespunkt fra før du installerede det program du vil slette.

Når du har gjort det skulle programmet gerne være væk.

Med Venlig Hilsen chaufrat.

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 26-11-07 08:09

Glemte at sige at efter du har gendannet skal du huske at opdatere fra Microsoft.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : jensha

Dato : 27-11-07 17:34

har prøvet systemgendannelse hjalp ikke

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 27-11-07 18:00

Det lyder godt nok underligt men pcéns veje er jo uransagelige!! Går ud fra du har prøvet funktionen søg!? Hvor finder du programmet? Er det under programmer? Kan du få det frem på skærmen? Undskyld mine spørgsmål men i teorien skulle en systemgendannelse fra før du indstallerede programmet om end ikke fjerne det så sætte din PC tilbage til den tilstand den var i før du installerede Pnnacle.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : jensha

Dato : 02-12-07 14:05

hej chaufrat har gendannet og alt hvad der stå i min og mine venners magt intet virker så nu smider jeg den op til en kammerat(stor prof nørd duved) der kommer hjem fra thailand d.3/1..08 Hvis ikke han kan må vi omformater.
ellers mange tak for dit forsøg på at hjælpe

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 02-12-07 14:13

Tak for svar og selv tak. Håber din ven kan klare det ellers er der jo ikke andet at gøre end at formatere. Irriterende men desværre nødvendigt!

Med Venlig Hilsen chaufrat