/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hvem myrdede Nanna B. Larsen?
Fra : tinolarsen
Vist : 625 gange
100 point
Dato : 25-11-07 15:39

I aften bliver det afsløret hvem morderen er i forbrydelsen er....

Hvem tror i det er?

Har læst om mange teorier rundt om på nettet, men hvilken en mon er rigtig..

Har blandt andet læst en som mener at Vagn og Theis måske har haft noget med mordet på Mette Hauge og gøre, og derfor er det Vagn der skyder Mayer, for at få fjernet de spor der kan fælde Vagn for mordet på Mette Hauge..

Morderen bag nanna mordet, tror jeg er en som ved at Theis og Vagn har haft noget med Mette Hauge mordet og gøre, og derfor vil hævne sig - tror måske vi skal lede på rådhuset, men hvem ved jeg ikke..

Det bliver spændende..

Kom med din mening.. - den der rammer den rigtige morder, og kommer tæt på den rigtige slutning får pointene...

God fornøjelse til alle...

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-11-07 15:52

det er en indtil nu ukendt for serien. Det er mit bedste bud

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 25-11-07 15:53

Det kan være hvem som helst. - Det er jo kun film, og der kan de til enhver tid indbygge en overraskelse.
Men det skulle da ikke undre om borgmesteren er vidende, eller måske direkte involveret.

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 110 point
Dato : 25-11-07 16:06

det hævdes fra flere sider, at cnn ved emmyuddelingen kom til at afsløre, at det er vagn skærbæk der er gerningsmanden.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-11-07 16:47

Aner det ikke og har ikke set noget som helst.
Men lad os sige - det er tjeneren.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 25-11-07 17:08

Tror det er Reimer Bo

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 25-11-07 17:10

Hvis det har forbindelse med, hvem som fjernede hendes pas fra kælderen, er det indskrænket til 2 personer.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 25-11-07 17:12

Ja, Reimer og Bo

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 25-11-07 17:18

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 25-11-07 17:22

Jeg glæder mig som et barn til afslutningen og afsløringen i aften

Jeg har en mistanke om, at det er Theis, da jeg synes han har opført sig underligt fra starten af. Han bankede skolelæreren sønder og sammen, sikkert af jalousi, tror jeg. For efterfølgende har han nærmest modarbejdet politiet og taget enhver hentydning om andres skyld med stoisk ro.
Ganske vist var han væk på weekend med Pernille, men hvem ved om Pernille har sagt hele sandheden? Måske har hun sovet, mens Theis har været ude om natten og lavet noget grimt. Hans video-lånekort blev jo også fundet ved Nanna, så det kunne måske være det første hint om, at han er den skyldige?

Og så har jeg min egen lille teori om, at der muligvis har været flere om mordet, for i det allerførste afsnit ser vi Nanna flygte ude i skoven i en underkjole, og man ser nogen forfølge hende med lommelygte. Jeg MENER at kunne huske at der var flere lommelygter, så jeg tror at der har været flere om det, men lige HVORDAN det hele hænger sammen, kan jeg (heldigvis) slet ikke regne ud

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 25-11-07 17:26

Nanna myrdede henne den anden og begik selvmord fordi hun angrede det hun havde gjort.

Jeg ved godt det ikke er særlig sandsynligt, men et er da en morsom konspirations teori.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-11-07 18:00

Citat
Nanna myrdede henne den anden og begik selvmord fordi hun angrede det hun havde gjort.

Jeg ved godt det ikke er særlig sandsynligt, men et er da en morsom konspirations teori.

Så har hun ikke været ret gammel da hun gjorde det

Ja lad os nu se, bare sidste afsnit ikke bliver fuser

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 25-11-07 18:47

Det er Morten

Kommentar
Fra : pve

Dato : 25-11-07 21:04

Jeg gætter på Vagn

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 25-11-07 21:53

Det er Vagn.
pve skrev kl 21:04
Citat
Jeg gætter på Vagn

Se http://www.kandu.dk/spg113090.aspx hvis du måtte gætte

Godkendelse af svar
Fra : tinolarsen

Dato : 25-11-07 22:19

Ved ikke helt om jeg tror på det for i 21Søndag sagde de at meget få personer kendte gerningsmandne... men hvem ved...

Men du skrev først hans navn, så her er dine point..

Kommentar
Fra : pve

Dato : 26-11-07 09:17

Citat
Det er Vagn.
pve skrev kl 21:04

Citat
Jeg gætter på Vagn

Se http://www.kandu.dk/spg113090.aspx hvis du måtte gætte
- HOLD DA OP