/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
baby opskrifter
Fra : jettemichael
Vist : 2508 gange
245 point
Dato : 25-11-07 11:17

hej nogen der har strikke opskrifter på baby tøj mvh jette

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-11-07 11:24
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-07 13:00

www.rokken.dk supersite med alt i håndarbejde, opskrifter og hygge.

Moster

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 25-11-07 14:23

www.hobbynettet.dk har også en del og mange søde medlemmer, der kan hjælpe dig videre.

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 25-11-07 23:00

jeg har nogle opskrifter på babytrøjer, men er det noget bestemt du søger, f.eks. noget der er hurtigt strikket, eller noget med mønster?
hilsen runa

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 25-11-07 23:01

har også opskrifter på andet babytøj!
hilsen runa

Kommentar
Fra : bamserulle

Dato : 18-12-07 22:02

Jeg har en del, men hvad søger du???

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 22-12-07 11:49

hej bamserulle alt tik baby mvh jette god jul

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-07 16:59
Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 25-12-07 17:05

hej camillasmoster tak for tippet glædelig jul og godt nytår jeg søger også opskrifter på bamsetøj mvh jette

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 25-12-07 17:12

hej igen camillasmoster det der rokken det kan jeg ikke finde ud af jeg kan ikke finde noget med håndarbejde

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-07 17:13

Jeg forstår ikke en pind???

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 25-12-07 17:14

tak til nordsted der er mange opskrifter glædelig jul mvh jette

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 25-12-07 17:20

hvad mener du har dkrevet en forkert til dig jeg vil bare sige tak for tippet med garnstudie mvh jette

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-07 17:21

Ja, jeg syntes også der er et stort udvalg i det link, der må da være noget imellem du kan bruge

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 25-12-07 17:22

undskyld hvis jeg kludder lidt i det nordsted

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-07 17:23

Hvorfor annullerede du dit spørgsmål, vedr. baby born strikkeopskrifter, var der slet ikke en besvarelse du kunne accepterer, så spørgsmålet kunne blive lukket i stedet for annulleret??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-07 17:24

Det er helt i orden, at lave kludder i det, da ka vi da alle komme til

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 25-12-07 17:25

jeg er ikke helt med jeg har annullerte noget

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-07 17:27

He he, du har annulleret dit spørgsmål vedr. strikkeopskrifter på babyborn

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=259719

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 25-12-07 17:31

til nordsted jeg er ikke så ferm med en com. har jeg anulleret baby born opskrifter den søger jeg stadig aner ikke lige hvordan det er gået til

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 25-12-07 17:34

kan jeg få det ind igen he he jeg er da dum

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-07 17:38

Nu må du ikke blive trist

Du kan ikke få spørgsmålet frem på forsiden af kandu igen, når spørgsmålet er annulleret, men du kan selv gå ind i det, via din historik---- klik på mit sidste link, der kan du komme ind i spørgsmålet--- hvis andre skal kunne se det, bliver du nød til at oprette spørgsmålet igen.

Så gik ikke ind i selve spørgsmålet, jeg så bare at der var mange besvarelser, og undrede mig over at du havde annulleret, istedet for at accepterer.... det er det mest "normale" at gøre, hvis man syntes man har fået en besvarelse som man kunne bruge

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 25-12-07 17:48

jeg har prøvet at være inde på dit link men hvad gør jeg så vil da gerne have det på igen men er et fjols med en com.he he

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-07 17:52

Rolig nu jette, vi har alle været nybegyndere, hvis du ikke fik et svar du kunne bruge vedr. babyborn opskifter, er du nød til at oprette det igen, altså starte helt forfra, altså skrive spørgsmålet mm

Men kunne du ikke få opskrifter fra lynogtorden, det skriver vedkommende da i dit spørgsmål??

Kunne du ikke bruge lidt af dette her??

http://helles.opskrifter.k-nettet.dk/main/custom.asp?wid=1727&customID=1744

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-07 17:54

Jeg sidder lige og kommer til at tænke på, at det ikke behøver være dig der har annulleret dit spørgsmål

Har du ikke accepteret et svar inden der er gået tre måneder fra spørgsmålet blev oprettet, annullerer kandu det, og du bliver fratrukket (tror nok det er 5 strafpoint) netop fordi du ikke selv har lukket det

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 25-12-07 18:05

av så så har de nok lukket det men fandt noget der en der havde skrevet jeg har lige haft en blodprop så er ikke helt på toppen og har ikke været her inde et stykke tid men der er ikke gået 3 mdr

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-07 18:13

Sikke noget, rigtig god bedring.

Du oprettede spørgsmålet den 16.9, så jow det er over tre måneder siden - sikke som tiden flyver --

Så må du huske i fremtiden, at enten accepterer et svar eller selv annullerer spørgsmålet, så det ikke sker igen

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 25-12-07 18:18

jeg kan ikke komme ind de skriver jeg ikke har point nok og ude i højre side står der at jeg har 245 mvh dumme jette he he

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-07 18:23

De 245 point du kan se ude til højre, er de point du har "udlovet" til den besvarelse du accepterer i dette spørgsmål

Du får 20 point om dagen når du logger på, så hvis du har brugt dine point op, må du vente til i morgen med at oprette spørgsmålet.

Der er to slags point, - ledige point (dem du kan spørge for, og hvor du får 20 om dagen) og superpoint, dem du får, når du får accepteret et af dine svar i et spørgsmål...

http://www.kandu.dk/PointRules.aspx

Hold nu op med hele tiden at skrive dumme jette, du skal bare ind i det, alt begyndelse kan være svær

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 26-12-07 11:35

tak til norsted for din hjælp i går mvh jette

Accepteret svar
Fra : madamme

Modtaget 245 point
Dato : 28-12-07 03:15

jeg er også meget intressert i opskrifter på trøjer, huer, ja faktisk alt da jeg skal være farmor til juni... så hvis i vi lvære søde og sende nogle opskrifter til mig på min mail så vil jeg blive lykkelig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-12-07 09:37

Madamme tillykke med det kommende barnebarn.

Gå ind i de link jeg har lagt i denne tråd den 25.12. kl 16.59, så får du rigeligt med opskrifter

Jette mon ikke du skulle få lukket denne tråd??

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 29-12-07 12:08

hvad mener du med det at jeg skal lukke denne tråd nordsted

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-07 12:20

At du trykker på "Accepter" ved den besvarelse du bedst kunne bruge.

På samme måde, som du gjorde i det spørgsmål hvor du accepterede Refi, som den bedste besvarelse.

Accepter er under hver af besvarelserne

Hvis du ikke gør det, annullerer Kandu dit spørgsmål, og du bliver fratrukket 5 af dine spørgepoint, og ingen kan efterfølgende søge på spørgsmålet

Godkendelse af svar
Fra : jettemichael

Dato : 29-12-07 12:35

Tak for svaret madamme.

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 29-12-07 12:38

hej norsted tak for svaret jeg ikke en ørn til det her måske jeg skulle finde en anden side griner godt nytår til dig og tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-07 12:48

Citat
tak for svaret jeg ikke en ørn til det her

Det kan jeg kun give dig helt ret i.... nu har du igen accepteret et svar, som ikke var et svar

Jeg håber du kunne bruge linkene, så du kan få nørklet noget babytøj..

Også godt nytår til dig og dine

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 29-12-07 17:28

jeg aner ikke hvem jeg skal acctere er det dem der har opskrifter på baby tøj

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-07 17:44

He he, du accepterer det svar som har hjulpet dig.

Når du søger strikkeopskrifter, så må det være relevant at accepterer den der giver dig hvad du spørger om, og ikke den der hopper ind i din tråd og efterlyser dem..

Du skal nok få det lært

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 29-12-07 17:45

norsted du har jo dendt mig nogle gode link så jeg ville gern accetere dig men nu kan jeg ikke se hvor jeg skal gøre det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-07 17:55

Jette det er også for sent nu, du har allerede accepteret et svar fra madamme

Fordelen ved at lukke et spørgsmål, udover at andre kan søge på det, og du ikke bliver fratrukket point fra kandu er, som du kan se, dit spørgsmål bliver låst i en måned, og for at andre kan komme ind og læse din tråd, er at der skal betales point for at læse den, jeg har f.eks betalt 24 point til dig, for at kunne læse med nu.

Så nu har du 24 point mere at spørge for.

Du har endnu et åbent spørgsmål, du kan da lige se om der ikke er et svar du kan bruge, og så også få det lukket.

Godt nytår til dig og dine