/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Internet explore fejlmelding
Fra : lexiben2
Vist : 466 gange
100 point
Dato : 25-11-07 08:01

Når jeg forsøger at komme på eniro eller på biblioteketes hjemmeside kommer denne fejlmeddelse:

Internet Explore har fundet følgene fejl og afsluttes, vi beklager ulejligheden.

Hvordan kan jeg undgå dette?

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 110 point
Dato : 25-11-07 08:48
Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 25-11-07 08:49

Du skriver ikke hvilken fejl.

Men prøv at slette dine cookies og midlertidige internet filer.

Nu sidder jeg med Vista, men oppe i Menuen Funktioner, slet browserdata og slet dem så der.

Det er vist lidt anderledes i Xp, er det funktioner, indstillinger, oprydning?

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 25-11-07 09:10

Hvis det sker på en bestemt internetside hver gang, ja så ligger årsagen i et fejlbehæftet modul i Internet Explorer. I 8 ud af 10 tilfælde hedder djævlen QUICKfind, som er en BHO der ikke er leveret Microsoft.

Programmet gør, at du hurtigere kan finde links, genveje og lignende på din computer, men det er et unødvendigt program, især når det er årsag til ovennævnte fejl. Programmet kan være installeret på din computer i forbindelse med installation af andre programmer.

Så prøv at trykke på det link jeg lå før

Godkendelse af svar
Fra : lexiben2

Dato : 25-11-07 09:11

Tak for svaret jangchr.

Det var supergodt,

Lexiben2