/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Gardin-navn?????
Fra : yearhouse
Vist : 2928 gange
100 point
Dato : 24-11-07 20:39

Åh ja. Hvor skal jeg starte????

Altså: Det drejer sig om, at jeg skal finde en bestemt type gardin. Ikke noget almindeligt....ikke persienner....ikke foldegardin....osv osv osv.

Det minder mest om noget asiatisk: Det er nogle lodrette snore med bambus eller andet, som blot skal hænges i en døråbning.

Men jeg kan squtte finde noget på nette, da jeg ikke aner hvad det hedder...

Håber på en hjælpende Kandu-Sjæl

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-07 20:43

Et forhæng mener du?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-11-07 20:44

De der "dimser" kan købes i camingcentrene

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-07 20:46

Her med en Buddha:

http://pakua.dk/bambus_forh%C3%83%C2%A6ng___buddha_motiv-p-276.html

Nu ka' du selv søge videre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-11-07 20:48

Ja, så avancerede er de ikke dem du kan købe i campingcentrene, men virkningen er nok den samme

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-07 20:49

http://www.apollokurve.dk/husoghave.htm

det er et ganske almindeligt bambusforhæng du skal søge efter og kan få rigtig mange steder - kendte bolighuse - store supermakeder osv osv

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 24-11-07 20:58

http://www.dct-vejle.dk/TradePoint/CategoryBasic?category=60,630,6310 her er lidt at kigge på

ellers prøv at google

http://www.google.dk/search?q=d%C3%B8rforh%C3%A6ng&hl=da&cr=countryDK&start=0&sa=N

det er jo dig der skal vælge materiale og udseende

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-07 21:03

Det kaldes til jeres oplysning også et draperi ...hvis man ska' vær' lidt fin på den

..og det ska' man jo

Fås i plast i IKEA.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-11-07 21:22

Iih Molo hvor du fører dig frem

Linket fra Miritdk dct i Vejle har lige dem jeg tænkte på, og så er det bare en dims, til at have i døråbningen så jeg ikke får myg ind i campingvognen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-11-07 01:56

Bazar i Århus har nogle rigtig fancy nogen...

Kommentar
Fra : TanteAnne

Dato : 25-11-07 07:26

Jeg tror det hedder et "flueforhæng" ved godt hvad du tænker på, har selv haft et der var lavet af noget flettet bast, min datter har et med plastik blomster, købt i en af de små udenlanske forretninger på vesterbro.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-07 12:17

Bambus rullegardin - de var meget moderne i 70-80'erne, men de fåes endnu.

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 25-11-07 13:46

Tak for svaret miritdk. Det var liiiiiige det, der skulle bruges

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-07 13:59

velbekomme

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-07 14:26

Citat
Men jeg kan squtte finde noget på nette, da jeg ikke aner hvad det hedder...

Håber på en hjælpende Kandu-Sjæl

..og miritdk ga' dig svaret?

Det hedder et: http://www.dct-vejle.dk/TradePoint/CategoryBasic?category=60,630,6310

..eller en Google søgning?

*LOOOOOOOL*

</MOLOKYLE>