/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Youtube
Fra : bilbol
Vist : 522 gange
40 point
Dato : 24-11-07 18:42

Hej når jeg downloader et song fra youtube med http://www.downloadyoutubevideos.com/

så kan jeg ikke se vilken player eller tupe program skal jeg brug for at åbne den og se den. jeg har mideaplayer og realplayer, også flshpalyer og quik time. men ikke nogen af dem kender den

Accepteret svar
Fra : Jimmy17

Modtaget 50 point
Dato : 24-11-07 18:48

Skal sandsynligvis bruge en flv player.
De bliver hentet i flv?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-11-07 18:49

Fu skal bruge en flv player - hent den her http://www.download.com/FLV-Player/3000-2139_4-10467081.html

//bentjuul

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 18:51
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-07 19:01

Jeg bruger Zplayer til at se *.flv filer fra YouTube. Faktisk bruger jeg også ´Zplayer til: *.mpg, *.avi og wmv filer ..i stedet for MediaPlayer. Den er ikke så resurcekrævende, men har så til gengæld heller ikke så mange (ubrugelige) features

Den følger med når man henter codec pakken fra CCCP (..som efter min mening er en af de bedste og 100% fri for spy-/adware).

Codecs og Zplayer hentes hér: http://www.cccp-project.net/

Installerer du codec pakken? Så vil jeg som altid råde til at man FØRST afinstallerer andre codecpakker (f.eks. xvid, divx ..eller hva' man nu gennem tiden har installeret af crap!). Det er ALDRIG en go´idé at have mere end een codec pakke ad gangen på sin pc.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-11-07 19:17

Jeg bruger winamp uden problemer

http://www.winamp.com/

Godkendelse af svar
Fra : bilbol

Dato : 24-11-07 19:26

Tak for svaret Jimmy17.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 24-11-07 19:38

Det var så lidt.

Personligt har jeg det som kutyme at svar med link vejes højere end svar uden link.
Altså sagt med andre ord at bentjuuls kommentar skulle have været godkendt i stedet for min.
Skal selvfølgelig ikke brokke mig, men hva siger i andre deltagende?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 19:38

De er dig velundt

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 24-11-07 19:46

Okay. Takker

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-07 19:54

Havde jeg stillet spørgsmålet?

Så havde jeg nu også nok stillet mig tilfreds med oplysningen om brug af en FLV player.

Jeg er så udmærket selv i stand til at finde en sådan ud fra denne oplysning, så påængår til Jimmy17 er da helt iorden

</MOLOKYLE>