/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
exmand genere exkone
Fra : nituche01
Vist : 634 gange
40 point
Dato : 24-11-07 17:29

min søster er blever skillt for ca et halv år siden fra en sindsyg mand han drak meget og bankede hende også når børnene så det min søster har fundet sig en sød fyr men nu begynder exmanden at ringe og siger at han vil komme og slå hende ihjel og børnene vender han imod hende politiet kan ikke gøre noget før han har angrebet hende når han har børne på wekend får de ingen mad min søster er så nedbrudt af nerver og ved ikke hvad hun skal gøre at nægten faderen at se sine børn kam man ikke hendes nye kærste kan ikke blande sig pga hans heldbred personligt mener jeg han burde ha klaps men det hjælper ikke desvære han har også fundet sig en ny kærste hvad skal hun gøre ?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 24-11-07 17:42

Citat
hvad skal hun gøre

Flytte og få beskyttet/hemmelig adresse....

Citat
men nu begynder exmanden at ringe og siger at han vil komme og slå hende ihjel

Trusler på livet - en KLAR politisag.....

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 24-11-07 17:45

Du kan kigge her http://www.statsforvaltning.dk/site.aspx?p=1359 det er statsforvaltningen, som også er den instans som kan hjælpe i disse ulykkelige situationer.

Godkendelse af svar
Fra : nituche01

Dato : 24-11-07 17:48

Tak for svaret refi.
problemet er politiet siger de ikke kan gøre noget før han slå igen

Kommentar
Fra : nituche01

Dato : 24-11-07 17:52

politiet kan ikke gør noget siger de

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 17:59

Brug en telefonsvarer næste gang han ringer og optag samtalen....

Er det virkelig trusler på livet - så SKAL de gøre noget......

Kommentar
Fra : bilbol

Dato : 24-11-07 18:50

hvad er det for en kærster som kan ikke beskytter sin elskede, hvis hun var min så skulle jeg nok ordne ham idioten, hvis en mand slå sin kone så er han ikke mand!

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 24-11-07 18:59

bilbol nej nej , du må ikke anbefale sådan teng. det politis arebjder lade dem klare opgaven.

Kommentar
Fra : nituche01

Dato : 24-11-07 19:19

vi fortrækker politiet gør sit arbejde men når de ikke gør det må man jo ty til vold flere har spurgt om lov til at banke ham men vi har sagt nej ihverfald indtil videre.........

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 19:28

Citat
flere har spurgt om lov til at banke ham men vi har sagt nej ihverfald indtil videre

Bliv ved med det

Føler hun virkelig truslerne ER alvorlige - så er det anmeldelse (gerne med bevis)

Kommentar
Fra : nituche01

Dato : 24-11-07 19:45

uden beviser gør de intet et blåt øje og mærker efter jernrør er ikk bevis nok