/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Erfaring med Saveme.dk søges.
Fra : vedikkealt
Vist : 614 gange
200 point
Dato : 24-11-07 15:57

Jeg har efter et PC nedbrud, fået behov for at gendanne mine filer fra Saveme.dk

Problemet er bare, at det ikke umiddelbart ser ud til at virke.

Efter jeg har valgt Gendan, henter min PC mine filer på Saveme, og når overførslen er færdig, har min PC automatisk oprettet filerne i en Notesblok, hvor i jeg også fint kan se, at alle mine filer - er ET eller andet sted.

Jeg har mailet 3 gange frem og tilbage med Saveme, har sendt dem kopier af min Notesblok, så de kunne se på indholdet, men er ikke kommet tilbage med noget brugbart svar.

ET af problemerne for mig er, at jeg ikke aner, hvordan jeg overføre mine data fra Notesblok, og spørgsmålet er overhovedet, om jeg kan implementerer disse data linjer til min PC.

Jeg har også ringet til en af deres kontakt telefon numre, men de bruger åbenbart ikke at ringe tilbage.

Venlig hilsen

vedikkealt

Kommentar
Fra : iah

Dato : 24-11-07 16:04

Ikke for at være bagklog, men for en anden gangs skyld vil jeg anbefale dig at købe en ekstern harddisk til dine backups, så ved du hvor du har dine filer.

Kan desværre ikke hjælpe dig i denne situation, da jeg (viser sig åbenbart at være rigtigt) ikke har tillid til sådan et system.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 24-11-07 16:04

Citat
Hvordan genskaber jeg en fil?
Det er nemt. Du højreklikker bare på Saveme.dk-ikonet i højre side af din proceslinje og vælger ”Restore/gendan”. Derefter finder du filen, du vil genskabe og trykker ”Restore”. Så nemt er det.

For at genskabe tidligere versioner af en fil, vælger du ”Online Storage” på din personlige side på Saveme.dk. Derefter finder du den version af filen, som du skal bruge, og trykker download.

Har du prøvet som de skriver

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 24-11-07 16:07

Vil også forslå som iah skriver, det vil også være billiger i det lange løb, der er mange billige USB harddisk som kan bruges.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-11-07 17:04

Hvad står der at du skal gøre for at hente filerne tilbage.
(jeg kan desværre ikke afprøve da jeg ikke overlader mine filer til fremmede)

Men skriv din fremgangsmåde og det de skriver at du skal gøre, så kan det være at vi kan regne ud hvad der går galt.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 28-11-07 07:02

Sidste.

INGEN har kunnet forklare mig, hvordan jeg fik min Back Up...hentet hjem igen.

Og for at føje spot til skade, er den CD Saveme.dk har sendt mig, med min Back Up på, blevet stjålet af Postvæsenet.

Og for at det ikke skal være løgn, har afsender oveni fået strafporto, da der var for lidt frimærker på.

Men indrømmet, som et par stykker skriver, overlad ALDRIG dine filer til andre, lyder som ganske gode råd.

Venlig hilsen

vedikkealt

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-11-07 09:11

Citat
INGEN har kunnet forklare mig, hvordan jeg fik min Back Up...hentet hjem igen.

Nej men vi mangler også lidt viden.

Citat
Men skriv din fremgangsmåde og det de skriver at du skal gøre, så kan det være at vi kan regne ud hvad der går galt.

Hopper fra her.

Annuller spørgsmålet
Fra : vedikkealt

Dato : 02-12-07 19:45

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Jeg har lukket spørgsmålet, af den simple grund, at der ikke er fremkommet et brugbart svar.

Men jeg søger fortsat et svar, da jeg endnu ikke har fået løst mit problem.

Og Saveme.dk har suspenderet mit medlemsskab, tænker da, om det er et fup og svindel firma.

Venlig hilsen

vedikkealt