/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Windows Fejl eller? Hjælp?!!
Fra : LRønning
Vist : 800 gange
200 point
Dato : 24-11-07 02:00

Når jeg spiller bestemte spil kan min computer godt finde på at lave et underligt blik på skærmen, hvor den derefter fryser. Hvis jeg ikke er hurtig, og lukker spillet kommer der en blå skærm med noget tekst.

når jeg så kommer ind igen skriver Windows "Systemet genoprettet efter alvorlig fejl".

Jeg har været inde og finde fejlmeldingen som ikke giver meget mening for mig, det skal lige siges at jeg bruger Win XP.

Fejlmellingen ser sådan ud:

24. november 2007 System Error Fejlkode 1000008e, parameter 1 c0000005, parameter 2 bfb30279, parameter 3 b4b8eacc, parameter 4 00000000

Hvad kan jeg gøre? 'Håber der en en hardcore der kan give mig en løsning. ??

Kommentar
Fra : diskaen

Dato : 24-11-07 02:07

Kommentar
Fra : LRønning

Dato : 24-11-07 02:07

Jeg vil lige have det her på :

1)Under test af hardware, kunne denne driver ikke finde en SMSC IrCC SCE-enhed i det andet sæt af I/O-porte til hardware. Hvis der er føjet ny hardware til systemet for nylig, er det muligt, at den nye hardware er i konflikt med denne enhed. Ellers er det muligt, at denne enhed er indstillet forkert i Enhedshåndtering.

2)Fejlkode 1000000a, parameter 1 f00018c3, parameter 2 0000001c, parameter 3 00000000, parameter 4 805027f0.

Kommentar
Fra : diskaen

Dato : 24-11-07 02:13

ENTEN ER DER lus / ELLER BARE FOR LIDT RAM =HUKOMMELSE

Citat
"Systemet genoprettet efter alvorlig fejl".

Spiller du på en XISTA og spillet er BEREGNET til en XP------___UPS

Du kan muligvis finde en/et eller andet PATCH der virker,
MEN VILLE IKKE SELV PRØVE DET.

Og har du fået en BLÅ SKÆRM______burde der altså
lyse VIRKELIGT rødt _ andre steder....

SMID EN PM til stil_s_______
Disken er her ikke mere....... LOL

Kommentar
Fra : diskaen

Dato : 24-11-07 02:16

Citat
Hvis der er føjet ny hardware til systemet for nylig,

Det må du selv have GJORT =====)/7wj NOGET, under opsætningen af spillet = en DRIVER der ikke er signeret/ opdateret

Fejlmeldingerne slår du op på MS hjemmeside.

Kommentar
Fra : diskaen

Dato : 24-11-07 02:21

Citat
Hvad kan jeg gøre? 'Håber der en en hardcore der kan give mig en løsning. ??

HVEM fanden SAGDE/ SKREV AT KUN FOLKETINGET ikke tog back_up
Kender ham___lig med en MEGET hurtig MZ/ c

Havde du læst TIP´s kunne du vågne OP hver dag med den samme MASKINE'

Selvom det sætter GRÆNSER___

Men fuck, om mennesker LÆRER____

Kommentar
Fra : LRønning

Dato : 24-11-07 02:25

Jeg opdatere altid mine drivers…
Men det er altså en hardware fejl?! Kunne det evt løses med en formatering? Eller måske få vista?

Kommentar
Fra : diskaen

Dato : 24-11-07 02:26

FIK DU også en lille BESKED; HVOR DER STOD AT DIN/T BROWSER-VINDUE
ikke er blevet ændret________LUS

Men tvivler på at selv stil_s kan SE skidtet__SORRY
har KUN en skide NORMAN + wall der siger UPS_mere lort.

som selv det bedste ikke kan tage______bortset fra Tiny//////// TOVE eller en anden firewall

Kommentar
Fra : LRønning

Dato : 24-11-07 02:29

Hmm .. synes ikke det du skriver hjælper på mit problem !?

Kommentar
Fra : diskaen

Dato : 24-11-07 02:29

Læser du dig til ALT, så hedder du disken
Men FANDME OM DU BLIVER RIG

Der er en skide mail til STODDEREN, og hans møjkat_____
og HAN_ har indtil videre ikke modtaget KLAGER___________LOL

Kommentar
Fra : diskaen

Dato : 24-11-07 02:31

stopper her__var gået i seng, for et pat timer siden.

Kommentar
Fra : LRønning

Dato : 24-11-07 02:31

Min pc er en Zepto 6214
med 2 gb ram
osv.

Kommentar
Fra : diskaen

Dato : 24-11-07 03:21

Citat
System Error Fejlkode 1000008e

Citat
Min pc er en Zepto 6214
med 2 gb ram
osv.

DET tror jeg ærlig talt din pc er ligeglad med hvade den hedder.
Der sidder det SAMME i NÆSTEN alle maskiner.

MEN_______hvorfor IKKE SKRIVE en BÆRBAR.

Se under strømstyring eller batteri.

De kan IKKE lide at BRUGE/ køre med så meget POWER /

Går ud fra en XEPTO er på batterier.

DOS____

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-11-07 09:38

Har du gule advarsler i enhedshåndtering.
Presser du din skærm til noget den ikke kan li'

Det rigtige navn på skærmkort og skærm bør stå i enhedshåndtering og ikke som standard

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 24-11-07 10:27

Du har problemer med dit grafikkort, hvad hedder den? går på producents hjemmeside og opdatere
den

Kommentar
Fra : LRønning

Dato : 24-11-07 12:48

geforce go 7600 må det være.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 200 point
Dato : 24-11-07 13:48

Det er sandsynligvis en hardwarekonflikt. Som e.c. siger så gå ind i enhedshåndtering ( Tryk på Start > Kontrolpanel > System > Hardware > enhedshåndtering) og se om der er gule advarselstrekanter.
SMSC IrCC SCE refererer til en infrarød port så det er muligt at du måske har installeret software til f.eks. en mobiltelefon eller noget lignende for nyligt! Et eller andet nyt der installerer drivere må du have installeret? Du kan osse evt. prøve en systemgendannelse fra før problemet opstod.

Godkendelse af svar
Fra : LRønning

Dato : 28-11-07 18:20

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 02-12-07 18:35

Citat
Disken er her ikke mere....... LOL

DISKAEN - DISKEN Det ser grangiveligvis sådan ud da...