/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hjælp!! system fejl?!
Fra : LRønning
Vist : 508 gange
20 point
Dato : 24-11-07 01:39

Når jeg spiller bestemte spil kan min computer godt finde på at lave et underligt blik på skærmen, hvor den derefter fryser. Hvis jeg ikke er hurtig, og lukker spillet kommer der en blå skærm med noget tekst.

når jeg så kommer ind igen skriver Windows "Systemet genoprettet efter alvorlig fejl".

Jeg har været inde og finde fejlmeldingen som ikke giver meget mening for mig, det skal lige siges at jeg bruger Win XP.

Fejlmellingen ser sådan ud:

24. november 2007   System Error   Fejlkode 1000008e, parameter 1 c0000005, parameter 2 bfb30279, parameter 3 b4b8eacc, parameter 4 00000000

Hvad kan jeg gøre? 'Håber der en en hardcore der kan give mig en løsning. ??

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 24-11-07 06:53

http://www.wintip.dk/xp/probs/stopfejl.htm

Jeg ville prøve med en anden ramblok.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 09:43

Så mangler vi lige at få at vide HVILKEN komputer det drejer sig om......

Kommentar
Fra : LRønning

Dato : 24-11-07 12:09

Det er en Zepto 6214W bærbar :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 12:15

Så må det blive standardsvaret...

Notebooks er IKKE beregnet som spillemaskiner

De kan bruges men ofte giver det "en del" fejl......

Problenet - sandsynligvis varmeudvikling.....

Annuller spørgsmålet
Fra : LRønning

Dato : 02-12-07 17:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål