/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Nephew - Hospital feat. L.O.C.
Fra : casperS
Vist : 1081 gange
50 point
Dato : 23-11-07 16:10

Hej, nogle der kan svare mig på, hvad Simon råber i sangen til sidst (efter 4.06min siger han det første gang) og så fire gange tror jeg, mens LOC siger omkvædet...
Kan bare ikke høre det, og der er mange forslag, men nogle der ved hvad han faktisk siger???

"iiiiiiiiiiii kolinnnn" <--- Nej vel?

Mvh. Casper

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-11-07 16:13

Intet signal, men jeg kalder herfra,

Er i hvert tilfælde noget af det han råber

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-11-07 16:16

Han råber også

Kalder nuuuu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-11-07 16:25

Interkom kom ind

Åh du sku ha sagt noget
Du sku ha lagt noget strakt noget
Du sku ha sagt noget til mig da
Dengang da jeg gik i ly
For stormen indeni
Jeg gled på vandski
I østre fløj ligger du og dør
Interkom støj
Interkom kom ind
herfra http://lyricwiki.org/Nephew:Hospital

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 23-11-07 22:14

http://youtube.com/watch?v=gdAdRrx0-IQ interKomStøj når det er bedst

"Intet signal herfra men jeg kalder nu....."

Ziggy99

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-11-07 22:18

Nå ja gentagelse fremmer forståelsen

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 23-11-07 23:43

"Intet signal herfra men jeg kalder nu....." blev der sunget

Intet signal, men jeg kalder herfra....

nååå ja eller nuuuu hvori består ekkoet

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 23-11-07 23:46

.....eller er dine ører skruet anderledes på efter 4:05,5

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-11-07 08:04

Gentagelsen er dette

Citat
Interkom støj

Åh man sku ha sagt noget
Man sku ha bragt noget
Man sku ha sagt noget til dig da
Dengang da vi gik i stå
Nord for Holstebro
Ud for Oslo
Åh man sku ha gjort noget
Man sku ha spurgt om noget
Man sku ha gjort noget for dig da
Dengang da du fik et slag
Af det hvide flag
Med et afslag
I østre fløj ligger du og dør
Interkom støj
Interkom kom ind
Åh du sku ha sagt noget
Du sku ha lagt noget strakt noget
Du sku ha sagt noget til mig da
Dengang da jeg gik i ly
For stormen indeni
Jeg gled på vandski
I østre fløj ligger du og dør
Interkom støj
Interkom kom ind

Accepteret svar
Fra : boibbo

Modtaget 50 point
Dato : 24-11-07 20:13

Kan det virkelig passe at der er ingen der har forstået hans spørgsmål. I svarer alle sammen på hva det er LOC råber og ikke Simon Kvamm som han jo spørger om.. Så gir han jer enda tidspunktet i sangen.. Jeg kan desvære heller ikke hører præcis hvad Simon lige råber

Kommentar
Fra : NannaBanana

Dato : 25-11-07 12:14

Simon synger:
Interkom Støj, Interkom Kom Ind. :)

.. Men 4 min og 6 sek. henne i sangen synger han: "LIIIIGAAAA!" eller "I KAAAA" - Jeg er faktisk selv lidt i tvivl, selvom jeg efterhånden har hørt sangen mange gange live. Håber du kan bruge hjælpen. :)

Kommentar
Fra : casperS

Dato : 25-11-07 12:35

Tak boibbo... Du var tilsyneladende den første (næsten eneste) der forstod spørgsmålet rigtigt... (syntes nu jeg har formuleret det rigtigt) Så tak for det...

Men håbede nu på der var en her i verden udover Simon selv, der vidste præcis hvad han synger "eller skråler" NannaBanana er da kommet med et godt bud, men heller ikke 100% sikker?

Kommentar
Fra : casperS

Dato : 11-12-07 16:21

Nå" må hellere få lukket denne tråd.
Har fået af hvide af han råber "Liam O’Connor" (L.O.C's rigtige navn) Men kan jeg ikke rigtig få det til at lyde som om... (kun til aller sidst i sangen)
Så er der sagt han råber "I går med" det tror jeg bare jeg holder mig til...

Moijn.

Godkendelse af svar
Fra : casperS

Dato : 11-12-07 16:22

Tak for svaret boibbo, du var den eneste der forstod spørgsmålet...