/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
garnrester
Fra : oldemorlille
Vist : 669 gange
60 point
Dato : 23-11-07 11:31

Indsæt din tekst her
mon der skulle være nogen der har en masse garnrester,som de eventuelt ville af med,så vil jeg gerne have dem,for vi er 15 damer der strikker til rumænske børn,jeg ville blive meget glad hvis det er tilfældet.
ingeborg hansen
munkemaen 141
5270 odense n
moseha@gmail.com
tlf.66186225

Kommentar
Fra : frittemus

Dato : 23-11-07 16:16

Hej oldemor
Har skrevet din adresse ned, mener min svigermor havde en masse rester hun ville af med. Hvis det stadig er tilfældet, skal jeg gerne sende dem til dig.
Sådan et projekt er værd at belønne.

Kommentar
Fra : misser56

Dato : 23-11-07 17:48

hej oldemor jeg har nogle nøgler af no1 kunne det bruges??