/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Pinball i Win XP
Fra : Svenskeren
Vist : 299 gange
50 point
Dato : 10-02-03 11:30

Kan det passe at når man bruger snydekoderne f.eks. 1max - bmax så kan man ikke skrive sit navn i bedste resultater?
Det er jo ikke meget ved at lave en million milliard hvis man ikke kan prale lidt af det til andre

Mvh. Jan

Kommentar
Fra : Svenskeren

Dato : 10-02-03 13:45

Ja det ved jeg godt men problemet er at jeg ikke kan skrive resultatet. Når spillet er slut står der godtnok BEDSTE RESULTATER men så sker der heller ikke mere. Hvis jeg spiller uden snydekode kan jeg godt skrive mit navh, bare ikke efter et spil med snydekode

Jan

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 10-02-03 14:06

Vil du prale af noget du har snydt dig til ??

Kommentar
Fra : Svenskeren

Dato : 10-02-03 14:47

Ja hva sku ellers være planen med snydekoden!! Hvor fedt er det at lave 75 mill. og så kun være den eneste der ved det?? Hvis det bare drejer sig om at blive bedre kan jeg jo bare starte om og om igen da det jo ikke "koster" noget. Og så kan jeg ikke se fidusen med snydekoder........

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 10-02-03 16:50

huh, skal man bruge snydekoder for at få 75 mill. i xp pinball, det var jeg slet ikke klar over....hehe

Kommentar
Fra : mismo

Dato : 18-07-03 18:56

hej.. hvordan bruger du de snydekoder?? og kan man bruge dem i pinball til 2000??? Koder udbedes... takker..

Kommentar
Fra : Svenskeren

Dato : 20-07-03 21:47

Hej Mismo
Læs mere her http://www.gamewinners.com/DOSWIN/bl3dspacecadetpinball.htm Men jeg ved ikke om det virker i win 2000

Kommentar
Fra : flipper89

Dato : 30-12-03 11:38

jo inden at du er færdig med skal du bare tilte og så går snyden af og kan skrive navnet