/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Trustpilot -det er dælme smart
Fra : upyoursmate
Vist : 533 gange
100 point
Dato : 22-11-07 14:59

Ja bevares, det er smart, MEN:

Nu kan jeg personligt godt lide at Tilbage og Frem knapper i værktøjslinien er helt ude i venstre side. Det er de jo ikke nu, hvor jeg har downloaded dette fine program. Hvordan får jeg dem over i højre side og gør således at de BLIVER der hele tiden og ikke ryger tilbage til venstefløjen når jeg lukker/åbner et vindue?!??!

Mvh. U.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-07 15:36

Nu kender jeg ikke Trustpilot, men i alle andre browser programmer kan du da højreklikke på menulinien og vælge "tilpas knapper" - som så kan skiifte stilling....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-07 15:38

på deres hjemmeside er de da også vist helt til venstre - så det må være muligt....

http://www.trustpilot.dk/

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 22-11-07 15:53

Jeg vil jo gerna have dem til at være i HØJRE side, refi... Selvom jeg låser værktøjslinien, forbliver de ikke der hvor jeg rykker dem hen, under "tilpas knapper".

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-07 16:33

Du har da ALDRIG haft dem i højre side - hvorfor nu det ?????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-07 16:37

Upload lige et billede af din menulinie - jeg er ikke sikker på jeg ved hvad du mener....

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 22-11-07 17:19

Nej det er jo det jeg gerne vil, refi... Kan ikke oplade et billede af min værktjslinie.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-07 17:37

Citat
Nu kan jeg personligt godt lide at Tilbage og Frem knapper i værktøjslinien er helt ude i venstre side.

Du "klipper" bare lige menulinien ud og uploader her - så er det nemmere at se hvad vi snakker om...

http://peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 22-11-07 17:54

Jeg tror sgu bare jeg lærer at leve med det!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-07 18:00

Ja ja - dig om det......

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-11-07 01:12

Prøv så lige at se her: http://peecee.dk/?id=80492 jeg skulle selvfølgelig lige prøve, og er enig med mange andre, det er dælme smart hos mig har den selv valgt at lægge sig helt til højre, konklusion: Brug Firefox som web browser: http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-11-07 08:13

Citat
hos mig har den selv valgt at lægge sig helt til højre,

Tror vi snakker forbi hinanden....

Du har da også "frem og tilbage" knappen til venstre....

Annuller spørgsmålet
Fra : upyoursmate

Dato : 28-11-07 18:16

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål