/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
error loading page
Fra : tararam
Vist : 448 gange
50 point
Dato : 22-11-07 12:57

Jeg får pludselig denne meddelelse. Ved nogen hvad årsagen er og hvordan jeg ordner det.

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 22-11-07 14:06

Er det kun en bestemt side, eller er det alle de sider du bruger på internettet?

Sider du der hjemme og får denne fejl, eller igennem et firma netværk?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 22-11-07 14:34

Det kan være du ikke har skrevet den rigtige adresse, så kan det opstå...

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 22-11-07 15:54

den kommere frem uanset hvad jeg laver. Ikke nogen bestemt side.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 22-11-07 16:03

Citat
den kommere frem uanset hvad jeg laver. Ikke nogen bestemt side

Du har forbindelse til Internettet?

Accepteret svar
Fra : Octon

Modtaget 50 point
Dato : 22-11-07 16:10

Det er enten fordi du ikke har nogle internet forbindelse eller du har et eller andet program der ligger og blocker for din forbindelse, som et anti virus program eller pop up blocker.

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 23-11-07 10:17

Jeg har godt nok ikke nogen problemer med at komme på nettet. Lige nu hvor jeg er på Kandu, poppede den op igen. Godt nok mærkeligt. Har kørt en regcleaner og prøvet at gå 1 uge tilbage i systemgendannelse, men den kommer frem alligevel.

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 23-11-07 10:28

Vilket styresystem køre du med og vilken browser?

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 07-12-07 18:26

Tak for svaret Octon.