/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ie og Blackle
Fra : briseogstorm
Vist : 632 gange
50 point
Dato : 22-11-07 11:00

Siden jeg jeg installerede Blackle har Explorer fejl hele tiden, og jeg kan ikke finde ud af hvor jeg afinstallerer Blackle energy saving. Nogen der kan hjælpe? Mh B&S

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 22-11-07 12:46

Højreklik på start og gå ind i Stifinder så programmer og se om du ikke kan finde den der. Går ud fra at du har været inde i kontrolpanel-tilføj/slet programmer!!

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 22-11-07 13:41

Tak men jeg kan simpelthen ikke finde den. nogen steder. B&S

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 22-11-07 14:05

Gætter mig til at den hænger sammen med google eller google toolbar. Hvis det er tilfældet kan du slette toolbaren og genindstallere senere.

Går ud fra du har søgt den under søg i startmenuen.

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 22-11-07 14:09

Hvis du kan huske hvornår du installerede Blackle så kan du vælge at systemgendanne.

Programmer-tilbehør-systemværktøjer-systemgendannelse.

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 22-11-07 14:19

ok jeg prøver tak igen B&S

Kommentar
Fra : iah

Dato : 22-11-07 14:38

Du kan evt. også downloade dette uinstaller program som er genialt til at finde og afinstallere "dumme" programmer...

http://www.revouninstaller.com/

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 23-11-07 15:28

Nu har jeg prøvet alt muligt, jeg kan ikke blive af med skidtet, har skrvet til Blackle, men de gider ikke svare. Hvordan får repareret Ie ver 7? I stedetfor? Her gange jeg lukker en side kommer den med fejl. Når jeg surfer går den i stå hveranden gang, så surt. Suk B&S

Accepteret svar
Fra : chaufrat

Modtaget 50 point
Dato : 23-11-07 17:33

Hej igen. Gå i tilføj og fjern programmer og afinstaller IE7. Så skulle IE6 dukke op. Så kan du jo altid opgradere til IE7 igen hvis du ønsker det. Husk at tjekke for opdateringer bagefter.
MVH chaufrat

Godkendelse af svar
Fra : briseogstorm

Dato : 23-11-07 19:11

Tak for svaret chaufrat. Skal ikke hente mere hø fra Google. Nu virket som det plejer. B&S

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 23-11-07 23:26

Selv tak. Jeg er glad for du fik det til at virke,