/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
90 års fødselsdagsgave ???
Fra : hovsada
Vist : 4681 gange
100 point
Dato : 22-11-07 10:28

mand, jeg ikke kender !

er tom for ideer - kan intet andet oplyse, bortset fra at det er i denne week-end

hjælp

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 22-11-07 10:36

Ja det kan være svært, men måske kan denne side inspirere
http://www.gode-gaver.dk/ideer/foedselsdagsgaver.htm

go´ fornøjelse

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-11-07 10:46

Citat
mand, jeg ikke kender !

Du må vel kende nogen der kender vedkommende, så du kan få lidt oplysninger
Værktøj er jo nok ikke lige sagen.
Røgvarer og drikkevarer kunne være en mulighed.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-11-07 11:03

Hvis han bor i eget hjem, så en kurv med langtidsholdbare fødevarer inck noget at skylle ned med

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-11-07 11:36

Den aldersklasse plejer at foretrække snaps eller rom.
Men pas på at han ikke er gammel afholdsmand.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 22-11-07 11:39

det er faktisk hans nabo, der har bed mig om hjælp- og jeg kan ikke kontakte ham..

har foreløbig foreslået taxagavekort- tur i operaen-musuk-cigarer-røgalar(-er)-skridsikre hjemmesko

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 22-11-07 11:40

sikke en masse tastefejl

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 22-11-07 11:59

En god flaske vin (eller 2 ) slå sjældent fejl.
Hvis han har have kan en smuk staudeplante vække glæde.
Eller et flot foderhus til fuglene.
En god film (dvd), evt. én af de nye dvd'er om Danmarks historie. Det vil sikkert være sjovt for ham at gense klip fra nogle af de mange år, han har levet.

Kommentar
Fra : ElseR

Dato : 22-11-07 12:30

Til en mand på den alder jeg ikke kender, ville jeg købe noget der kan fortæres - chokolade - vin - spiritus - likør m.m. Hvis han ikke selv kan spise det, har han noget at byde på når han får gæster.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 22-11-07 12:31

den med foderhuset vil jeg tilføje...

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 22-11-07 13:32

årets julesnaps er en nydelig gave

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 22-11-07 18:40

Det behøver vel ikke være kedeligt !?

Se her et par bedstemødre med slag i, det er da ikke til at stå for.
http://www.gadgets.dk/boxing-grannies.html

Accepteret svar
Fra : mulberry

Modtaget 100 point
Dato : 22-11-07 18:52
Godkendelse af svar
Fra : hovsada

Dato : 22-11-07 21:39

Tak for svaret mulberry. ....den med tidsmaskinen havde jeg ikke selv fundet på --og kan under alle omstægheder bruge til en gave selv