/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Standard programmer i jobliste
Fra : michaelnielsen40
Vist : 829 gange
119 point
Dato : 21-11-07 22:21

Nogle der har en liste over de standard programmer som joblisten bør indeholde?

Jeg yntes jeg har fået flere "Svhost" programmer sidne jeg installerede MS XP første gang...nogle af dem bruger 53.000 kilobytes, så jeg ønsker derfor at cutte ind til benet så at sige.

Kommentar
Fra : michaelnielsen40

Dato : 21-11-07 22:23

Bump "...yntes" skulle havde været syntes.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 21-11-07 22:23

Bare sæt noget mere RAM i din maskine, så skal du ikke tænke på din jobliste.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-11-07 22:45

Vis det er svchost.exe så er det normalt med flere af slaksen,det er en process der kører flere forskællige services/tjenester.
Du kan f.eks. gå i start>åben kør og skriv cmd og klik>ok
når den åbner så kan du kopierer dette ind>

Tasklist /SVC

og taste enter på tastaturet,så kan du se hvilke services/tjenester svchost kører,det kan være den
virus email scanner,oprettelse af forbindelse(lanman)
window tids indstilling/opdaterer tinde (win32 time)
temaer,din lyd audio,o.s.v o.s.v det vil stå ud for/under
svchost,du kan gå ind i tjenester og klikkr på de forskællige
tjenester og se i toppen hvad de hedder(under egenskaber)
stort arbejde.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-11-07 22:49

må taste lidt hårdere på mine taster,tror jeg har skrevet et bogstav,men de udebliver fordi jeg er en forsigtig taster.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-11-07 22:52

eller måske en doven taster,spar på hvad du har

Kommentar
Fra : didken

Dato : 22-11-07 02:14

http://www.tune-up.com/products/tuneup-utilities/
Klarer NÆSYEN det ½ af DIT ?

Citat
53.000 kilobytes

MEGET LIDT__________
Håber det går til en VIRUS- scanner/ firewall
ELLERS ER DER EN DER SCANNER DIN puter
se her/ kør en hel scan på dine potree

https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2

Kommentar
Fra : didken

Dato : 22-11-07 02:16

FuK mig/ kandu min port 139 var åbej

Kommentar
Fra : didken

Dato : 22-11-07 02:18

Citat
Jeg yntes jeg har fået flere "Svhost" programmer

Prøv vista______LOL de kører bare på en anden PORT
Men Hackere______________kommer snart//// med ALT DET ANDET

Kommentar
Fra : didken

Dato : 22-11-07 02:20

Fuvk brugere herinde der ikke siger når dde er færdige //////// man skal selv GÆTTE

++++++++++++

nul tak IKKE SKIDTET CÆRD

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-07 07:37

Nej - der "findes" ingen "liste".....

Men er der nogen du er i tvivl om kan du bare stoppe tjenesten - virker komputeren så ikke - ja - så skulle den bruges, og du slår den til igen.....

Der sker IKKE noget ved at stoppe tjenesten - du sletter IKKE noget....