/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
File access statistik
Fra : Kirsbo
Vist : 690 gange
200 point
Dato : 20-09-01 19:16

Hej,

Jeg har brug for at vide hvor mange gange en fil er blevet åbnet...
Jeg er ved at lave en form for Top 10 mest spillede mp3 sange.

Så jeg har brug for at vide hvilke mp3'ere, der bliver spillet mest...

Kan dette lade sig gøre? Helst uden brug af et program, der checker samtlige mp3'ere i interval. Da jeg har mange mp3'ere kunne jeg forestille mig at sådan et check ville tage et godt stykke tid.

Der findes vel ikke et windows explorer add-in eller lignende, som kan tælle dette?

mvh Morten Kirsbo

Kommentar
Fra : Wobert

Dato : 21-09-01 09:20

hvis du en dag vælger at køre w2k, så kan du sætte auditing på successfull object access, men jeg ved ikke hvad man gøre med W9x og ME.
Ved godt det ikke lige var det svar du ledte efter
Wobert

Accepteret svar
Fra : Wobert

Modtaget 200 point
Dato : 21-09-01 18:13

prøv en gang dette link. Deres program lader til at kunne lave auditing på alt muligt, også filer. Det er godt nok ikke et explorer add-in, men det er da værd at prøve shareware versionen (timelimited)
mvh
Wobert

http://www.tometasoftware.com/ci2001.asp

Godkendelse af svar
Fra : Kirsbo

Dato : 28-09-01 16:52

Tak for svaret Wobert.