/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Låsekode ga628 Ericsson
Fra : knudbjarne
Vist : 619 gange
100 point
Dato : 10-02-03 02:04

Jeg har en gammel mobiltelefon som jeg gerne vil bruge,til at skåne den nye.
Når jeg montere kortet fra den anden beder den om pin kode og det får den og så beder den om låsekode og hvad er den.
Kan problemet løses
VH knudbjarne

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-02-03 07:58

Hej
For mig ser det ud som at du ikke har fået opratør låsen på din mobil tlf låst op,når man køber en mobil tlf kommer den i nogle tilfælde med en operatørlås som kan fjernes efter 6 måneder,men det sker ikke automatisk
du skal kontakte den udbyder du har købt din mobil tlf fra, enten telefonisk
eller per e-mail og bede om operatør lås til din tlf.
De skal bruge IMEI nummret på din tlf det sidder på forpakningen den kom i
eller under bagbeklædningen på din tlf,det er somregl et 15+- sifret nr,og så skal de bruge mærket på din tlf ga628 Ericsson .Så skulle de sende en kode
og beskrivelse på hvordan du åbner den.Håber det er en hjælp.
Venlig Hilsen: Manse9933

Kommentar
Fra : xou

Dato : 10-02-03 14:11

hej på denne side kan du selv låse den op:
http://www.julebetty.subnet.dk/509409.htm

Kommentar
Fra : xou

Dato : 10-02-03 14:12

måske stå der osse noget du kan bruge neders på siden

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-02-03 20:07

Hej
Du skal også have en kode fra den mobil udbyder som du havde
købte mobil tlf fra.

Venlig Hilsen: Manse9933

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 11-02-03 21:17

Den kode som din telefon skal have er standardkode fra Ericsson 00000 eller 12345.

Kommentar
Fra : Olsenator

Dato : 01-05-03 10:37

Ericsson 628 er fra før "operatør-låsekode" tiden, hvilket vil sige at den ikke er låst. I selve telefonen er der dog en låsekode man kan tilkoble som en ekstra sikkerhed udover SIM kortets egen. Fuldstændigt unødvendigt !!! Denne kode er 0000 MEDMINDRE den er blevet ændret, hvilket højest sandsynligt er tilfældet. Såfremt den er det skal den på værksted.
MVH Kenneth

Kommentar
Fra : dameme

Dato : 02-07-03 16:15

Det tror jeg også at det er 0000.

Kommentar
Fra : dameme

Dato : 02-07-03 16:15

Det tror jeg også at det er 0000.

Kommentar
Fra : abdullah

Dato : 27-11-04 11:51

det er 00000 eller 0000 har selv en ericsson telefon og det virker

Kommentar
Fra : abdullah

Dato : 27-11-04 11:51

det er 00000 eller 0000 har selv en ericsson telefon og det virker

Kommentar
Fra : rbejder

Dato : 13-06-05 07:20

hvis ikk andet hjælper, så sid klar med din imei kode, og find koden på tryktill.com
Jeg har selv brugt siden med stor tilfredshed