/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Problem MP500
Fra : oleo
Vist : 356 gange
100 point
Dato : 20-11-07 20:27

Jeg har en Canon MP500. Når den står på Auto Sheet Feeder vil den bruge papir "blankt fotopapir" og størrelse 101x152. Når jeg så skifter til Casette vil den bruge "Alm. Papir" og A4, altså lige modsat af hvad jeg gerne vil have. Hvordan ændre jeg de fastlåste indstillinger,Tak.
Oleo

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 20-11-07 20:50

Det kan du ikke ændre - men hvorfor også det....

Det er jo det rigtige den gør....

Vil du absolut have det modsat lægger du bare fotopapiret i arkføderen....

Men det bliver noget "ged"......

Godkendelse af svar
Fra : oleo

Dato : 20-11-07 22:35

Tak for svaret refi. Men den gør jo lige det modsatte af hvad jeg gerne vil have. Jeg skal nydefinere størrelse og papirkvalitet hver gang jeg skifter melle Sheet Feeder og Casette.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-07 09:00

Det kan så til gengæld ikke være rigtigt....

Læs lige brugsanvisningen nøje - der er sikkert et eller andet du ikke får trykket på så den gemmer størrelsen.....