/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hjælp til spil
Fra : ministie
Vist : 921 gange
60 point
Dato : 20-11-07 20:07

Jeg har engang spillet et spil hvor det galdte om at bryde igennem fjendens base og stjæle et flag for at vinde. Man kunne vælge at bruge en jeep, en helikopter og et par andre militære køretøjer og så havde spillet et militært soundtrack.

mener det er sådan det er. Håber der er nogen der kender et spil der ligner min beskrivelse lidt.

Hilsen ministie

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 20-11-07 22:46

Hvor gammelt var spillet evt.

Kommentar
Fra : ministie

Dato : 21-11-07 12:15

Det kan sagtens være omkring 5-10 år gammelt men ved det faktisk ikke...

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 21-11-07 12:38

du kan da prøve at lede her,der er mange gammel abandonware-spil

http://www.xtcabandonware.com/

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 21-11-07 12:39

Jeg er ikke sikker om det er Halo, men det du beskriver er halo.

http://www.download.com/Halo-Combat-Evolved/3000-7453_4-10235610.html

Kommentar
Fra : ministie

Dato : 21-11-07 12:42

Nej det er ikke Halo det er meget ældre og et meget mere simpelt spil.

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 21-11-07 16:27

er det på pc eller hvad..?

Kommentar
Fra : Saba4ever

Dato : 21-11-07 17:56

Kan det være UNREAL TOURNAMENT

Kommentar
Fra : ministie

Dato : 21-11-07 20:45

Nej det er ikke unreal tournament... og det er til computer ja... man skulle sidde to ved den samme computer og spille mod hinanden, så skærmen var delt i to.

Kommentar
Fra : skt_Thomas

Dato : 21-11-07 22:03

kan du beskrive hvordan det ser ud? er det f.eks 2d eller 3d? og fra hvilket perspektiv spiller man?

Kommentar
Fra : ministie

Dato : 21-11-07 22:05

Man ser det hele oppefra og jeg ved ikke om det er 2d eller 3d det ligner et ø landskab, hvor der ligger to militær baser tæt på hinanden.

Når man dør skal man vælge en ny bil, så kommer man ud i noget der ligner en garage.

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 60 point
Dato : 22-11-07 09:24

Tror faktisk du tænker på det gode gamle "Return Fire"--

billeder af spillet findes her..

http://www.mobygames.com/game/return-fire/screenshots

Video af spillet her.

http://www.youtube.com/watch?v=TnWGxXyBGZA

Hvis det er det spil du leder efter kan du downloade en gratis demo af det her...

http://www.download.com/Return-Fire/3000-7563_4-857371.html

Kommentar
Fra : ministie

Dato : 22-11-07 14:37

Ja lige præcis mange tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : ministie

Dato : 22-11-07 14:37

Tak for svaret mikael_hanna.

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 22-11-07 15:36

Det var så lidt... jeg plejer at være god til at huske spil navne.. så har du et problem en anden gang er du velækommen til at spørge...!

Kommentar
Fra : ministie

Dato : 22-11-07 21:42

Det vil jeg benytte mig af