/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Er det en god guitar?
Fra : thoustrup
Vist : 2623 gange
100 point
Dato : 20-11-07 15:37

Jeg har fået fat i en brugt el guitar af mærket Pacer.
På nettet har jeg fundet en der ligner meget, der hedder: Pacer FT211S, foran er navnet Kramer.

Er det en guitar?

Min søn kan bedre lide denne frem for den anden Chester har at spille på.

hvh
Thoustrup

Kommentar
Fra : thoustrup

Dato : 20-11-07 15:38

jeg mener

Er det en GOD Guitar?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-07 15:56

pacer bliver så vidt jeg husker lavet af Sumer - alt efter hvilken slags guitar det er kan den være en god guitar - jeg kender kun til bassen og den er super i forhold til at prisen ligger meget lavt.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-11-07 16:09

Det siges at være en god guitar til hård Rock/blues.

Nu er den model du nævner der, FT 211S ikke særlig kostbar, så alt efter alderen må du ikke give særlig meget for den, de koster kun CA 8-900,- fra ny.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-11-07 16:09

En Pacer er ikke lavet af Sumer, den er lavet af Kramer

Kommentar
Fra : thoustrup

Dato : 20-11-07 16:38

Tak
Det er en ældre model, og teksten er:
Pacer by Sumer
ikke noget Kramer, men Kramer kan jo have købt Sumer.

prisen ja, den er lidt speciel, jeg arbejder på et genbrugs center, og jeg købte til medarbejder pris en Pacer guitar og et trommesæt Hohner Perkussion, hvor der kun mangler lille tromme og de to "grydelåg" , altså en High-hat og en chrash og pedal til stor tromme.

Samlet pris 200 kr.

det kan kun være billig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-07 16:50

slet ikke så ringe et køb

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-11-07 17:23

Okay så, fik lige fat i en lidt mere Guitarkyndig end mig selv.

En Pacer by Sumer, skulle være et kopiprodukt, fremstillet i Sydkorea

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 20-11-07 17:24

Men prisen du har betalt, er der ikke noget at udsætte på

Godkendelse af svar
Fra : thoustrup

Dato : 20-11-07 18:30

Tak for svaret dova.

men hvorfor kan jeg ikke se dit billede, der står:
Denne bruger kan kun ses hvis du ikke er Blacklistet

hvad menes med det?

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 20-11-07 19:21

Man må lægge ud sit billede hvis du skal kunne se det,og det er det meget få der har gjort , desværre, skulle gerne have kunne se hvordan kanduerne ser ud.
alimak

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-11-07 22:38

Selv tak Thoustrup.

Og hvorfor du ikke kan se mit billede, det er fordi der ikke er noget

Grunden til avataren med "Denne bruger kan kun ses hvis du ikke er Blacklistet "

Det stammer fra en lille spøg vi var nogen stykker der lavede med en forhenværende Kandu-bruger, som troede vi havde blacklister ham når der stod sådan, og så har jeg bare ikke ændret det siden.