/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tekster til One Two
Fra : Blondutte
Vist : 4446 gange
100 point
Dato : 20-11-07 11:45

Er her nogen som ved hvor jeg kan finde tekster til Ons Two-s:
Billy boy..
Midt i en drøm..
Sket så tit..

venlig hilsen blondutte

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-11-07 11:54
Kommentar
Fra : Blondutte

Dato : 20-11-07 12:50

Tusinde tak,,,

Så mangler jeg bare:
Bllly Boy og
Sket så tit

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-11-07 13:40
Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 20-11-07 13:41

Hvis du har sangene, kan du så ikke bare skrive teksten ned mens de synger?
Her jeg selv gjort et par gange når jeg skulle bruge en tekst, som jeg ikke lige kunne finde på nettet.

Kommentar
Fra : Blondutte

Dato : 20-11-07 14:23

Til stouenberg.. mange tak,,,,,

Til Jimmy17....
da jeg er svært hørehlæmmet er det ikke muklgt for mig at at høre hvad de synger, det er derfor jeg ønsker tekster så jeg kan følge med,,,,men ellers tak for tipppet..

Vh Blondutte