/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
Jordens status .. Eller noget
Fra : hotmaildude
Vist : 514 gange
200 point
Dato : 19-11-07 18:50

Jeg har engang hørt om et eller andet, der skulle kunne "føle" jordens tilstand, herunder menneskers sindstilstand o.l. F.eks giver store katastrofer udslag? Jeg kan bare ikke huske hvad det er!

Nogen, der kender til det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-07 19:22

Mon ikke det har været en spåkone.....

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 19-11-07 19:30

Jeg mener, at det var noget helt åndsvagt, såsom en skål yoghurt, et akvarie eller noget i den dur

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-11-07 19:37
Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 19-11-07 19:42

Det er slet ikke i den genre.... Det er en fuldstændig åndsvag ting man måler noget på, og ved katastrofer eller lignende giver den udslag (Påstås det)

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 19-11-07 20:07
Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 19-11-07 20:09

Det der tænkes på er nok at der er nogle folk der har sat nogle " random number generators " altså tilfældighedsmålere op rundt omkring på jorden.

Man kunne i målingerne i dagene før 9/11 tydeligt se en kraftig stigning i + eller - , det menes altså at de er blivet påvirket af en ukendt kraft. Også andre tilfælde påstås at kunne læses i målingerne.

Om man vil tro på det eller ej er en smagssag, men der mangler nok lige lidt forskning på området først.

Læs her: http://www.damninteresting.com/?p=252

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 19-11-07 20:11

Der kan man se, 2 mennesker 1 tanke. Hvar det en tilfældighed ??

Godkendelse af svar
Fra : hotmaildude

Dato : 19-11-07 20:21

Tak for svaret Nordsted1. Det var lige det jeg ledte efter.....

Og til XP.... Tak for linket..... Det er en ret spændende hjemmeside

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-11-07 20:26

Selv tak

WinXPeter, ja det var godt nok utroligt