/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Spille uden cd
Fra : ivanovic1
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 09-02-03 19:21

Nogle af de spil jeg har kræver, at jeg sætter den originalele cd i cdrom drevet for at spille dem.

Men jeg har læst et sted, at man kan undgå dette. Men hvordan?

Hilsen Ivanovic1

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 09-02-03 19:26

Er der andre programmer

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 09-02-03 19:26

^
|
http://www.virtualcd-online.com/vcd/apps/download/demo.cfm?lg=1 > Find Deutsch/English 8500 kb > Server 1

/Steffan

Kommentar
Fra : freud

Dato : 09-02-03 19:35

Hej

Du kan kikke på www.megagames.com eller gamecopyworld.com for at finde en nocd patch.

Eller bruge som før svaret, Alkohol 120 % er oxo en mulighed eller demon tools (søg på google)

mv freud

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 09-02-03 19:37

prøv at læse det:

http://www.eksperten.dk/spm/296507

/Steffan

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 09-02-03 19:49

hvorfor vil du ikke bruge Virtual CD v4 det er gratis og virkelig godt?, jeg bruge det selv

/Steffan

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 09-02-03 19:56

Hej stefan

Er lige i gang med at prøve det, men det er vidst kun gratis i 30 dage eller hvad?

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 09-02-03 19:58

nej det mener jeg ikke at det er, men hvis du ved at det er så finder jeg lige den jeg bruger for det er en demo som der ikke er 30 dage på.

/Steffan

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 09-02-03 19:59

det må du godt

Accepteret svar
Fra : Steffansteffan

Modtaget 110 point
Dato : 09-02-03 20:02

prøv den her:

http://www.virtualcd-online.com/vcd/apps/download/demo.cfm?lg=0 > Find Deutsch/English 8500 kb > Download Server

Det er den jeg bruger det er ikke en 30 dags prøve demo

/Steffan

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 09-02-03 20:06

ok tak prøver lige at se om jeg kan få det til at virke melder tilbage senere i dag

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 09-02-03 20:18

hvis det skulle være en 30 dags demo så kan du prøve den her:

http://it.beelink.com.cn/20011126/574429.shtml > ftp://download.beelink.com.cn/lib3/vcdv402.exe

/Steffan

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 09-02-03 20:39

Hej igen stefan

Når jeg går ind i virtuel cd, og starter med at køre manegement. Når jeg så går op i help og så licens komemr den op med det her:

This is virtuel CD v4demo version. You can use it for 45 more days.

If you have already purchased a license for your Virtuel CD v4, just enter your licence code and you can start using full version right away`

License code:________________________

Gør din det samme??

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 09-02-03 20:52

ja, du har ret

og jeg kan heller ikke åbne mit nu fordi at de 30 dage er gået

men du skal bare klikke på den der hedder:

Create a Virtual CD

Du kan ikke alle ting da i fordi at det er en demo

/Steffan

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 09-02-03 22:35

LOL, hvad havde du forventet steffan ?

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 09-02-03 22:38

Men Zonker han kan jo godt lave et drev, selv om at det er en demo.

/Steffan

Kommentar
Fra : technet

Dato : 10-02-03 02:45

H4F3-648D-8727-98C9

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 10-02-03 08:06

Hej Ivanovic,

jeg vil foreslå dig "Deamon Tools", det er et gratis CD/DVD-drevs simulerings program... du ka' her downloade version 3.29 af "Deamon Tools"... -->
http://www.daemon-tools.org/downloads.htm

det du gør er når du har installeret den, er du går ned i systemtray (der hvor klokken bl.a. er) og højreklikker på ikonet til Deamon Tools... her går du så hen til punktet "Virtual CD/DVD" i menuen der kommer frem... herefter vælger du "device et eller andet" --> og så "mount"...

når du har valgt "Mount", åbnes der en menu a la åbn en ny fil/dokument som i f.eks. word, for at relatere det til noget kendt... her gør du så som ved en hvilken som helst anden fil... du ska' bare gå ned til den mappe og så markere din ISO-fil (eller hvilket format dit CD-rom billede er)... trykke OK og vupti har du en ny virtuel CD-rom drev med dit CD-rom billede af spillet som CD-rom...

hvis du har brug for yderlig hjælp til programmet e der en online manual til den her... -->
http://www.daemon-tools.org/daemon.htm

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 10-02-03 09:13

se ivanovic1 ,technet har skrive et kodeord skriv det i feltet så virker det nok

/Steffan

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 10-02-03 09:31

tak for svarende Virtuel CD virker perfekt.

Hilsen Ivanovic1

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 10-02-03 09:32

Tak for svaret Steffansteffan.

Kommentar
Fra : cte

Dato : 15-05-03 17:03

Jeg sir oz Tak... Blev lidt klogere.... c",)

Kommentar
Fra : cte

Dato : 25-05-03 18:20

Jeg sir oz Tak... Blev lidt klogere.... c",)