/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Millionær igen igen.
Fra : Teil
Vist : 1024 gange
100 point
Dato : 19-11-07 14:23

Fra: WINDOWS MICROSOFT LOTTERY BOARD [lillianhunt@london.com] Tilføj kontaktpersoner

Yahoo/Msn Lottery
Incoporation
Baley House, Har Road
Sutton, Greater London
SM1 4te
United Kingdom.

This is to inform you that you have won a prize money of Five Hundred
thousand, Great Britain Pound Sterlings(£500,000.00) for the month of
November 2007 Lottery promotion which is organized by YAHOO/MSN
LOTTERY INC & WINDOWS LIVE.

YAHOO/MSN & MICROSOFT WINDOWS, collects all the email addresses of the
people that are active online, among the millions that subscribed to
Yahoo,Hotmail and host of other emails, we only select five people
every Month as our winners through electronic balloting System without the
winner applying,we congratulate you for being one of the people
selected.

You are to contact the events manager on or before your date of Claim,
Winners Shall be paid in accordance with his/her Settlement Centre.
Yahoo/Msn Lottery Prize must be claimed no later than 20 days from date
of Draw Notification after the Draw date in which Prize has won. Any prize
not claimed within this period will be forfeited.

These are your identification numbers:

Batch number.....................YM 09102XN
Reff number.......................YM35447XN
Winning number...................YM09788

These numbers fall within your Location file, you are requested to
contact the events manager, send your winning identification numbers to him,to
enable him verify your claims.How ever you will have to fill and submit

this form to the events manager for verification and direction on how
you can claim your winning fund.

1. Full name..............
2. Contact Address........
3. Age....................
4. Telephone Number.......
5. Marital Status.........
6. Sex....................
7. Next Of Kin............
8. Zip Code...............
9. Occupation.............
10. Company................
11.State:.................
12.Country................
13.Nationality............
14. Your Reference and Batch number are at the top of this mail:

(CONTACT EVENTS MANAGER)
Name:Mr Paul Wallace(PHD)
Email: paul_windowsmicro_claimsunit@hotmail.com
Phone Number:+44-704-572-5688

Thank you and Accept my hearty congratulations once again!

Yours faithfully,
Mrs.Lillian Hunt

(Yahoo/Msn Lottery Games/Lottery Coordinator).

Hvem vil være millionær, jeg har rigeligt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-07 14:25

Jo oftere de bliver bragt - jo før er der en eller anden "tumpe" der hopper på den.....

Den slags får vi da alle - ingen grund til at belemre Kandu med dem

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-11-07 14:28

Jo men hvis nogen vil overtage mine 500.000 £
godt fem millioner danske gysser, så er tilbudet
her, rart at ha til jul.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-11-07 14:29

Noget for kandu, til månedens præmie de næste par måneder.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-11-07 14:30

Du er godt nok heldig

forsøg på identitetstyveri.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-11-07 14:31

d.v.s der dukker en ukendt tvilling op med millioner,
ikke så ringe enda

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-07 14:36

Med lidt held består din julegave af en rykker fra banken......

"Underskuddet bedes indbetalt"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-07 14:42

Det er sgu surt når man en dag får at vide at det ikke er fup

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-07 14:44

Citat
Det er sgu surt når man en dag får at vide at det ikke er fup

Du tror også på julemanden kan jeg høre

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-07 14:46

Ja da. LOOL En chance på 1000/000 (en tusindedel promille) skal han da ha.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-11-07 15:45

*LOL*...JA. Hvis det ikke er fup, er jeg gået glip af ca. kr. 1.000.000.000.

Og ej at forglemme: ca. 50 Nigerianske hunkøn....nogle med rige høvdinge-fædre

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-07 15:47

Dem ville jeg da trække fra på selvangivelsen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-11-07 15:56

Teil, kan du ikke lige tage imod de penge, fortælle mig når du har modtaget dem, så kommer jeg
gerne og henter

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 19-11-07 16:03

GBP 500.000!

Der skal et løfte om mindst 15% af USD 30.000.000 til at jeg gider blot at læse et nigeriabrev igennem før jeg smider det ud. GBP 500.000 er småpenge i mine øjne.

Brent Lewis fra Nigeria forstod det i sin mail til mig af 15.11.2007:
"I SELECTED YOU AFTER VISITING THE WEBSITE AND I PRAYED OVER IT.
I AM WILLING TO DONATE THE SUM OF $25,000.000.00U.USD( TWENTY FIVE MILLION UNITED STATES DOLLARS) TO THE LESS PRIVILEGED." .. Mindrebemidlet ... Det er naturligvis mig han mener.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 19-11-07 16:43

Teil - Jeg har klippet i din tekst og vil benytte det hvis du ikke har noget i mod det.
Desværre kan jeg ikke dele med nogen når pengene kommer - de skal bruges til vin kvinder og sang.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-07 16:45

Vin og sang lyder godt....

Men hvad vil du da med kvinder ?????

Har du ingen opvaskemaskine

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 19-11-07 17:01

Ok e.c.
lillian hunt er din dame plus the money.
En englesk country pub er ikke så ringe.
Skål for det

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-11-07 17:03

Glæder mig allerede.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-11-07 17:04

PS jeg har en rig onkel i sydafrika, han døde forleden.
Der venter mig nogle millioner ifølge en mail.
Advokaten har lovet at sende pengene hurtigst muligt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-11-07 17:07

Hej Teil