/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Brænde cd/dvd
Fra : mavi01
Vist : 427 gange
50 point
Dato : 18-11-07 12:41

Hvordan fortsætter man med at brænde på en cd/dvd med Nero 6,6?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-11-07 12:43

Du skal fra starten af brænde den som en Multisession, så lukker du ikke den ved udløb, men kan brænde igen og igen til den er helt fuld

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 18-11-07 12:46

Hej, du skal blot vælge multisession når du begynder på en ny disk.
Køb et af de små nytte hæfter fra Libris "bræning med Nero" så er du godt hjulpet.

Kommentar
Fra : mavi01

Dato : 18-11-07 13:01

Jeg spørger nok dum,men jeg kan ikke finde Multisession?

Kommentar
Fra : mavi01

Dato : 18-11-07 14:04

Tak, jeg køber Libris "bræning med Nero"

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-11-07 16:32

undskyld men har ikke lige været ved computeren.e om du vil afslusiontte eller multises
Multisession finder du i skærmbilledet lige før du skal brænde. Der kan du vælge om du vil det ene eller andet

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-11-07 23:51

Nero:
Data > Lav data CD
klik på tilføj
en gang til hvis der skal mere med
klik på næste
nu skal du sætte hak i "tillad senere tilføjelser" (multisesionsdisk)
Brænd

senere kan du lægge skiven i og lægge mere på.
(der kan ikke være lige så meget på skiven ved multisesion)