/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Lyden er blevet forvrænget?
Fra : mavi01
Vist : 402 gange
100 point
Dato : 18-11-07 12:33

Vores lyd er blevet forvrænget, vi har prøvet at skifte højtaler det er det samme, jeg ved ikke om det har noget med med lyden at gøre, men fjernbetjeningen virke ikke mere.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-11-07 12:45

lyd på hvad?? fjernbetjening til lydkort på pc??

Hvis det er på pcen er driveren måske smadret, så prøv at genistaller den.

Kommentar
Fra : mavi01

Dato : 18-11-07 12:55

Jeg prøver at geninstaler den

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-11-07 12:58

Altså først fjerner du den. Genstartr pcen og når den så starter igen kommer den med at der er fundet nyt hardware. Der skal du ikke lade den installere automatisk, men du klikker bare i manuelst og smider din driver cd i drevet og klikker dig frem til lydkorts driveren

Kommentar
Fra : mavi01

Dato : 18-11-07 13:10

Nu er det jo sådan at vores computer er preinstaleret fra HP så tror at den instaler den selv med den rep. program der ligger i den?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-11-07 16:41

gå ind i

Start - højreklik Denne computer - Egenskaber - Hardware - Enhedshåndtering - Se efter gule spørgsmålstegn (hvis der er nogen er driveren til den pågældende enhed ikke instslleret) - Find lydkortet under Enheder til lyd, video og spil - dobbeltklik det og vælg opdater driver.

Hvis det ikke virker kan du altid bruge systemgendannelse.

Kommentar
Fra : jesperrh

Dato : 23-11-07 12:51

Se eventuelt inde i opsætning til lyden (softwaren til lydkortet) om der er noget der er et flueben ud for noget med subwoofer eller lignende. Kender selv til problemet og det hjalp at fjerne den markering.