/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
downloade fra you tube
Fra : ladies
Vist : 6066 gange
31 point
Dato : 18-11-07 11:31

jeg er helt vild med elton john-billy joels pianoman det eneste sted jeg har fundet den er på you tube er der nogle der ved hvor jeg ellers kan downloade den helst gratis-????eller måske kan man downloade fra you tube hvis er der så nogle der vil forklare hvordan

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-11-07 11:36
Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 18-11-07 11:39

Eller denne her(gratis)
http://vixy.net/

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 18-11-07 11:46

jeg glemte lige at skrive,at med http://vixy.net/ kan man converter dem med det samme til avi,MP4 for ipod,3gp for mobiltelefon eller bare til mp3 musik

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-11-07 12:02

Prøv at læse mit "spørgsmål" du behøver ikke købe spørgsmålet, alt om YouTube download står i selve spørgsmålet: http://www.kandu.dk/Spg111948.aspx

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 18-11-07 12:13

kan man så brænde dem ned på dvd bagefter????må meget gerne være et let programda jeg ikke er en ørn inden for engelsk men kan dog noget og det må meget gerne være gratis og for at være rigtig vansklig kan i evt skrive hvordan man gør

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-11-07 12:21

Ja du kan til hver en tid brænde en data cd, undersøg om din DVD afspiller kan spille AVI filer, hvis den kan så converterer du det hentede til AVI, som jeg skriver i mit "spørgsmål" og brænder en data cd, som kan afspilles på alle computere og de fleste dvd afspillere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-11-07 12:23

Det program jeg henviser til er lille, gratis og nem, kan både hente fra YouTube og convetere filmen bagefter

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 18-11-07 13:09

hvad for en af dem skal det så være der skal downloades den øverste kan ikke downloades

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-11-07 13:23

For eksempel herfra: http://www.majorgeeks.com/download.php?det=5648 klik på et af de amerikanske flag og download starter automatisk, klik ikke på noget i det nye vindue, når da har hentet og installeret, ser du din film på YouTube og kopierer url adressen ind på linjen og klikker på Download, bagefter kan du flytte prikken ned i Convert video tror jeg det hedder, og vælge det format du vil gemme i, klikker du på mappen ude til højre i programmet, vælger du en mappe at gemme i
URL adressen kommer frem når du klikker på More oppe i beskrivelsen at filmen på YouTube, About This Video, du kan ikke bruge den adresse som står i adresse linjen direkte

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-11-07 13:26

Behøver jeg at nævne, at Internet Explorer kan drille, Firefox virker bedre: http://www.mozilla-europe.org/da/products/firefox/

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 18-11-07 13:32

hvadfor format skal jeg bruge til at lave det så jeg kan brænde en dvd???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-11-07 13:33

Citat
du kan ikke bruge den adresse som står i adresse linjen direkte
der burde stå: Det er ikke altid at du kan bruge adressen fra adresse linjen, engang imellem kan man godt

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 18-11-07 13:35

det program jeg tog ned med et amerikanske flag har selv sat adressen over så skal jeg først klikke på downlod ikke??? og bagefter convert vidio ikke???

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 18-11-07 13:37

undskyld spørger måske dumt men hvadfor mappe er best at vælge???jeg har bla cloone dvd anydvd eller skal jeg selv lave en???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-11-07 13:39

Citat
hvadfor format skal jeg bruge til at lave det så jeg kan brænde en dvd???
jeg håber en anden tager over, det har jeg ikke så megen forstand på, kan din dvd afspiller ikke afspille en avi fil brændt på en data cd? Så gem i avi format, ellers skal du have en anden converterings program, for eksempel den gratis Super: http://www.afterdawn.com/software/video_software/video_encoders/super.cfm

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-11-07 13:43

Citat
skal jeg først klikke på downlod ikke??? og bagefter convert vidio ikke???
jow jow fuldstændig korrekt, du spørger ikke dumt, der findes kun dumme svar, jeg håber du får nogen kloge svar, jeg smutter og kommer først ind igen sen aften, jeg har fået gæster

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-11-07 13:45

Jeg har oprettet en mappe til formålet i Dokumenter og kaldt den Hentede videoer

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 18-11-07 14:31

nu har jeg fundet ud af at få dem neder der så en der vil fortælle mig hvordan jeg får dem over på en dvd???

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 18-11-07 14:43

jeg har fået dem ned på pcen (det er forskellige vidioer jeg har hentet ned med dette programhttp://www.downloadyoutubevideos.com/ men men hvordan får jeg dem over på en dvdskive når jeg prøver vil den kun sende det til cd

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 18-11-07 14:59

håber at nogle kan hjælpe så jeg kan få lavet mig en dvd til privat brug for har fået dem ned men kan ikke få dem over på en dvd

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-11-07 01:09

Har du Nero brændersoftware ? Så er det ret nemt med det lille program som jeg linkede til: http://www.majorgeeks.com/download.php?det=5648 jeg forsøger om jeg kan hitte ud af at gøre det dit downlad
Er det denne du godt kan lide: http://www.youtube.com/watch?v=_WXjU2i99HE

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 31 point
Dato : 19-11-07 02:32

Jeg forsøgte med dit link http://www.downloadyoutubevideos.com/ og fandt det for besværlig, hvorfor dog ikke bruge de bedste værktøjer jeg forsøgte også med Internet Explorer. det gik som forventet ikke særlig godt, prøv at gøre som mig, hent og installer Firefox browseren, du vil sikkert blive glad for den: http://www.mozilla-europe.org/da/products/firefox/ derefter henter og installerer du det lille og meget nemme program YouTube Downloader herfra, klik på et af de amerikanske flag og download starter automatisk, klik ikke på noget på den nye side som åbner: http://www.majorgeeks.com/download.php?det=5648
Start nu din nye Firefox, vi skal lige starte med at ændre nogle indstillinger, klik på Funktioner oppe foroven, gå ned og klik på Indstillinger, i det nye vindue finder og klikker du på fanebladet Faneblade og sætter prik i Nye sider skal åbne i en ny fane, slut af med at klikke på OK, så kopierer du linjen her ind på adresselinjen, hvis du er på Kandu med Firefox, klikker du bare på linket: http://www.youtube.com/watch?v=_WXjU2i99HE nu spiller filmen på YouTube og du kan åbne det nyinstallerede program YouTube Downloader ovre i fanen hvor videoen spiller klikker du på More oppe til højre hvor der står About This Video, lidt nede har du så en linje hvor der står URL oven over, højre klik på den og kopier, der går lige nogle sekunder så står linjen automatisk i YouTube Downloader, vælg en mappe at gemme i ved at klikke på det lille mappe ikon til højre i programmet og klik OK, nu hentes videoen og den har det rigtige navn : Elton John - Billy Joel Piano man LIVE du skal ikke ind og omdøbe som du skal med de andre download link, når filmen er færdig hentet, flytter du prikken ned i Convert video (previously ddownloadet) from file og klikker på drop down pilen til højre på samme linje, vælg XVid-MPEG 4 Codecs (AVI) og klik OK, sæt bare skyderen helt til højre til High kvalitet, nu omdannes filmen til en AVI fil som du kan brænde med Nero Vision eller et andet dvdbrænder program, med Nero 7 som jeg har, finder du under Start - Alle programmer - Nero 7 Essentials, går ud til højre og ned Foto Video og klikker på Nero Vision Essentials, når den åbner klikker du på Brænd DVD video, lukker tips vinduet og klikker på Tilføj og finder din Elton John film, markerer den og klik Åben så tilføjes filmen og du finder ud af at den ikke fylder ret meget på din DVD, er det den eneste klikker du på Næste ellers kan du tilføje flere filer, når du har klikket Næste kommer et vindue som du kan springe over ved at klikke på Næste eller du kan vælge nogle fine menuer til din DVD, luk tips vinduet igen og undersøg om der er noget du vil ændre, klik så på Næste, der bliver du så advaret om at emnet indeholder mere NTSC end PAL materiale, det har jeg ingen forstand på, så jeg klikkede bare Ja der, så er det bare at klikke på Brænd (husk at sætte en tom dvd i brænder drevet først)
Måske lidt kringlet, men læs det nogle gange og print det eventuel ud og brug som manual når du laver din dvd, tro mig ingen af de ovenstående er nemmere, man må vel arbejde lidt for de gratis fornøjelser

Godkendelse af svar
Fra : ladies

Dato : 14-01-08 17:15

Tak for svaret o.v.n..