/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
transformering af .wmv format
Fra : transor
Vist : 982 gange
200 point
Dato : 18-11-07 00:49

Jeg har fået downloadet nogle videofiler i wmv format, som afspilles fint i ms mediaplayer.

Men jeg ville gerne samle dem og brænde en dvd.

Er der nogen som kender et godt program til transformering til et format, som de gængse dvd fremstillingsprogrammer kan håndtere. Et program som kunne fremstille dvd direkte fra wmv formatet, kunne også være interessant.
Det må gerne være gratis, eller til at købe for små penge. Der er grænser for hvor mange penge, jeg vil bruge på den sag.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 210 point
Dato : 18-11-07 01:01

Du skulle se lidt nærmere på Super, kedelig at se på, men den kan det du efterlyser, gratis: http://www.afterdawn.com/software/video_software/video_encoders/super.cfm der er link til hjemmesiden, klik Software homepage, men det lettere at finde download link hos Afterdawn

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-11-07 01:02
Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-11-07 01:40

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-11-07 01:43

Citat
Det må gerne være gratis, eller til at købe for små penge. Der er grænser for hvor mange penge, jeg vil bruge på den sag.

FUCK Licenser___ser GAMMEL fodbold ? = DK vs/ GERMANERNE.
Manglewr du sikdtet __________
de andre steder / disken _________-

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-11-07 01:44

Ellersr er der andre der kender min MAIL.
Der bliver IKKE SVARET her

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-11-07 01:45

Stopper stadig:_______når der KOMMER Cyklon ===??)(&¤#

SS

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-11-07 11:41

Bruger selv Nero 7 Premium. den kan næsten alt, også indput af wmv.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-11-07 19:56

Tak for de seriøse svar.
Super klarede jobbet.
Den er ikke så nem at indstille, for der er så mange knapper at dreje på, hvor man godt kan være lidt i tvivl.
Den er også ret langsom. Billederne bliver meget tro originalen, men lyden bliver ikke helt synkron. Det gør dog ikke så meget.

o.v.n som den hurtigste får pointene.

Ved lejlighed skal jeg have prøvet med nero. som jeg dog først skal have opgraderet.

Godkendelse af svar
Fra : transor

Dato : 18-11-07 20:10

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-11-07 21:19

Selv tak håber du bliver glad for Super, den kan rigtig meget