/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Sopcast
Fra : steenmarkussen
Vist : 1364 gange
500 point
Dato : 17-11-07 18:16

hej er der nogle der kan hjælpe mig med dette problem.
jeg buger Sopcast til og se fordboldkampe på men ofte når jeg køre med min vista pc skriver Sopcast "The channel is offline" men hvis jeg så prøver fra min xp maskine så virker det ?!
nogen bud på en løsning.

hilsen steen

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 17-11-07 18:47

Vista tillader endnu færre forbindelser end XP, så måske kan dette løse problemet http://www.mydigitallife.info/2007/09/01/vistatcppatch-windows-vista-tcp-half-open-limit-auto-patcher-gui-version/

Det er IKKE virus, hvis dit antivirus skulle brokke sig.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 17-11-07 21:10

Hvis du har den nye version af sopcast 2.0.2,så prøv at gå tilbage til den gammel SopCast 1.1.2

http://www.sopcast.referencias.tv/

Kommentar
Fra : steenmarkussen

Dato : 18-11-07 13:50

hjalp ikke med SopCast 1.1.2

og med hensyn til dit svar stl_s skal jeg åbenbart gøre lidt småting som jeg lige skal hitte udaf tror jeg.
men tror du har bragt mig på rette spor.
dog ikke nok til og få pointene endnu
hilsen steen

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 18-11-07 13:56

Hvis du lægger filen ned i Windows/system32 mappen, så kan du bruge kommandoen direkte fra kommandoprompten VistaTcpPatch /n 512 HUSK at åbne kommandoprompten med "Kør som administrator"

Kommentar
Fra : steenmarkussen

Dato : 18-11-07 15:55

stadig ikke

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 20-11-07 15:36

prøv at gå ind under fanen "software" og installere "tvants" "ppstream" og nogle af de andre
programmer, specielt tvants en rigtig god.
Det vil åbne nye døre for dig.

Kommentar
Fra : steenmarkussen

Dato : 21-11-07 18:18

øhhhhhhhh . freddie.... hvor hulen finder jeg det du skriver ?

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 21-11-07 18:22

jeg har da sendt en mail Steen

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 21-11-07 18:26

her Steen

http://www.myp2p.eu/index.php?

nederst i venstre hjørne har du alle programmerne
de er langsomme at downloade, men det virker
du skal måske se bold i aften ?

Kommentar
Fra : steenmarkussen

Dato : 21-11-07 18:42

ha ha ja det kunne jo være rart og dum som jeg var kikkede jeg inde på sopcast efter det du skrev hahaha

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 21-11-07 18:45

ja da
hvis du installere TVU player, kan du se kampen mellem belarus og holland

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 22-11-07 18:48

hej Steen
virker det ?

Kommentar
Fra : steenmarkussen

Dato : 22-11-07 22:46

Nej kan godt være det lyder skørt men SopCast er det eneste program der køre stabilt nok til jeg gider se bold på det. men problemet er at de kanaler der sender det jeg vil se står ikke i SopCast når jeg køre programmet på min vista pc. fatter minus

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 23-11-07 08:19

nej det er ikke alt du kan se via Sopcast
men brug da nogen af de andre, de er da ligeså gode (bl.a. TVAnts)

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 24-11-07 12:29

hej Steen

husk at lukke sps.målet når du er klar til det

Kommentar
Fra : steenmarkussen

Dato : 25-11-07 00:26

det er lang fra opklaret ! men du skal nok få pointene
men når man kikker på oversigten over live kampe og sopcast står som sender virker det ikke i vista !! men virker på alle andre windows.
og tak for hyggelig chat freddie........

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 25-11-07 09:15

hej Sten
ja det er noget værre VISTA
xp virker 100

hvis jeg var dig, ville jeg gå væk fra sopcast når du kan
og så bruge f.eks. tvants til at se "kampen fra"

Kommentar
Fra : tlm1972

Dato : 22-01-08 11:52

Jeg kan ikke installere Sopcast:( Hvad skal jeg gøre?