/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
hjælp
Fra : ladies
Vist : 583 gange
50 point
Dato : 17-11-07 13:08

den sidste uge er min pc begyndt at komme med nogle beskeder den ene er
programmet logitech LVPr5rv module forsøger at etablere forbindelse til internettet gennem windows messenger ,jeg mener(er ikke sikker) at det er efter jeg har installeret tdc sikkerhedspakke incl norman det er sikkerhedspakken der kommer og siger det så skal jeg klikke tillad eller nægt hvis jeg klikker tillad kan jeg komme på nettet hvis jeg klikker nægt kan jeg ikke komme på nettet hvad er der sket????og er det ok den gør det ????før kom den ikke med det og hvad kan jeg gøre???
den anden ting er at den også er begyndt at komme med besked om at viritual hukommelse er fuld hvad er det og hvorfor og hvad kan jeg gøre håber ta i kan hjælpe mig da jeg ikke har meget forstand på dette

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-11-07 13:16

Citat
og er det ok den gør det
. ja det er din firewall der beder dig om at bestemme/beslutte hvad du vil tillade
Citat
besked om at viritual hukommelse er fuld hvad er det og hvorfor
... kan være af mange årsager - den mest sandsynlige er at du skal rydde op på din pc

se her hvordan:

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=53

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 17-11-07 13:30

skal forbindelsen nu gå igennem windows messenger mod før internet ekplore???har det ingen betydning

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-11-07 13:36

lyder jo ikke helt logisk - men er messengeren det første der går online ????

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 17-11-07 13:39

Citat
den sidste uge er min pc begyndt at komme med nogle beskeder den ene er
programmet logitech LVPr5rv module forsøger at etablere forbindelse til internettet gennem windows messenger

seer ud til du har fået noget skidt på din computer, håber der komme en af de kloge hoveder som kan hjælpe dig.

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 17-11-07 13:43

nej messenger åbner ikke men der kommer en boks fra tdc sikker hedspakke hvor der stå logitech lvpr5rv module forsøger at etablere forbindelse til internettet gennem windovs messenger så kan jeg klikke nægt gør jeg det kan jeg ikke komme på nettet klikker jeg på tillad kommer jeg på nettet???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-11-07 14:06

jeg har aldrig hørt det før - men tænkte lige - har du forsøgt at afinstallere messengeren helt - og fjerne tilladelsen i firewallen ?? Så vil valget vel egentlig falde på IE for ?

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 17-11-07 14:12

Det er nok denne fil der bliver spurgt om http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/lvprcsrv/

Det ser ud til at den er til dit webcam, så helt naturligt at den vil connecte til Messenger. Så ingen problemer i det.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-11-07 14:14

aha - geniet kom til undsætning

Accepteret svar
Fra : ocorner

Modtaget 50 point
Dato : 17-11-07 14:14

køre du med noget logitech udstyr?

Hvilket, det vil hjælpe med fejlsøgning.

Kan ikke finde noget logitech der hedder LVPr5rv

Det kan være en konflikt.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 17-11-07 14:24

Citat
Det er nok denne fil der bliver spurgt om http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/lvprcsrv/

Det ser ud til at den er til dit webcam, så helt naturligt at den vil connecte til Messenger. Så ingen problemer i det.

hehe der er løsning sikker, så det for sent.

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 17-11-07 16:08

min datter har haft tilsluttet webcamera hvordan fjerner evt det og hvis jeg fjerner det er der så andet jeg skal gøre

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 17-11-07 16:12

Du burde kunne afinstallere softwaren til webcam`et i Tilføj/Fjern programmer. Logitech QuickCam må det formodes at hedde.

Godkendelse af svar
Fra : ladies

Dato : 17-11-07 16:16

Tak for svaret ocorner.jeg ville gerne give jer alle point men det kan jeg jo ikke det var pga hendes webcamera havde været tilsluttet nu har jeg så fjernet det