/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Sv 650s
Fra : jeansgade
Vist : 545 gange
500 point
Dato : 16-11-07 19:57

Jeg har længes efter en s´v er. hvad syntes i om denne? http://skivemc.dk/index.php?p=Products&b=suzuki&m=SV%20650S&pID=092 jeg syndes selv den er utruligt godt sammensat men jeg har mine tvivl, jeg vi have en sv . og det skal være en 650, fordi er forgabt i bundtrækket hos dem, og nej.... det skal være en sv.er . hvad syndes i om denne? helt ærligt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-07 20:31

Hvis det er din ønskedrøm - så - Go for it

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 16-11-07 22:23

Jeg har vinteren til at beslutte mig for at vælge enten SV650 eller en V-Strom.

Særligt SV'eren har jeg hørt mange steder efterhånden er sjov at køre på, når vi snakker lanevej med bakker, sving osv. Mens V-stromen skulle have samme egenskab, men er mere tour-agtig mht. motorvejs kørsel. Og det er jo samme motor. Såååå...... ????????????????????????????????

Hvis det er den cykel du er varm på, så prøv den. Efter hvad man høre og læser går du ikke galt i byen med et SVin.

Besøg evt. http://www.svrider.dk/forum/index.php?www

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-11-07 09:13

Du går som regel aldrig forkert af en Suzuki, og lavt kilometertal er der på den.

Kommer selvfølgelig an på, om tidligere ejer har voldkørt den.

Men jeg kan se, der står årgang 1999/03.

Har den været skadet og bygget op igen, eller hvordan hænger det sammen, at den pludselig er blevet til en "2003-model" ?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-11-07 11:23

Jeg vil mene 1999/03 betyder: 1999/marts måned.

Det skal også siges der kom en ny SV i netop 2003. Meeeen, jeg hælder nu nok mod der er tale om marts.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-11-07 22:03

Citat
Jeg vil mene 1999/03 betyder: 1999/marts måned.

Næ, så ville man skirive 03/99......det her er den måde man (forhandlere eller private sælgere) normalt angiver, at et køretøj af en eller anden årsag er ombygget til et nyt, men altså på registreingsattesten stadig en ældre årgang

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-11-07 22:04

Citat
ombygget til et nyt

Skulle selvfølgelig ikke være nyt, men nyere

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 20-11-07 08:08

det skulle være en 1999 der er lavet om til en 2003 :)

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 20-11-07 08:09

det skal lige siges at den røde farve ikke er en Suzuki farve.

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 29-11-07 20:55

er det dumt at investere i denne farvede drøm? kom venligst med et svar

Annuller spørgsmålet
Fra : jeansgade

Dato : 01-12-07 12:47

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål