/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Kalendergaver til 10-13 årige
Fra : tbh_data
Vist : 803 gange
200 point
Dato : 16-11-07 19:19

Hej
Jeg skal købe 16 små gaver til 20kr pr stk.
Gaverne er til 8 børn der er mellem 10 og 13år. Både drenge og piger.

Er der nogen der kender en god hjemmeside, hvor man kan købe en masse gode småting. Gerne noget ungerne også kan bruge til noget.

Har tænkt lidt på Tiger eller Søstrene Grene, men hvis det hele kunne ordens hjemmefra computeren kunne det være cool.

Mvh
Thomas

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-07 19:25
Kommentar
Fra : tbh_data

Dato : 16-11-07 19:30

Tak for linket.
Det er til lidt små børn.
Gerne lidt nørdede sjove dimser eller lignende.

Mvh

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-07 19:34

Den slags "småting" er det nok ikke værd at bruge nettet til.....

Et hvilket som helst supermarked er leveringsdygtig i denne tid.....

Evt. en Bog & Ide...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-07 19:35

Mobilvedhæng

Kommentar
Fra : tbh_data

Dato : 16-11-07 19:36

Super ide refi... Det var da til nogen af pakkerne :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-07 19:41

Kender du antallet af piger er der små "blinkende julemænd" eller "juletræer" som brocher hos bog og ide - også til en tyver.....

Kommentar
Fra : tbh_data

Dato : 16-11-07 19:42

Der er 4 af hver slags :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-07 19:43

Nogle af pigerne kunne måske også bruge en strikkelise

http://shop.curiosa.dk/product.asp?product=1387&sub=3&page=1

Hva med nogle af de der yo-gi-oh kort??

Kommentar
Fra : tbh_data

Dato : 16-11-07 19:47

Strikkeliser har de vist rigeligt af, men mange tak for ideen.
De er efterhånden vokser fra div. pokemon, og Yo-gi-oh, selvom dette dukker op i ny og næ :)

Derfor mente vi også at de var vokset fra pakkekalenderere, men dette var bestemt ikke tilfældet :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-07 19:52

ALLE børn er til gaver - også de store "børn"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-07 20:08

Når mine store unger laver kalendergave til mig og min mand, syntes vi da at det er sjovt og spændende,

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-07 20:11

Her køber "fruen" også chokoladekalender - TIL SIG SELV

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-07 20:12

Men hun spiser det aldrig - jeg får det til morgenkaffen

Kommentar
Fra : tbh_data

Dato : 16-11-07 20:12

lol - Ja jeg ser også gerne kalendere, men det er længe siden jeg har set sådanne :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-07 20:15

De ka' også alle sammen få et honningkage hjerte

Kommentar
Fra : tbh_data

Dato : 16-11-07 20:17

Ja, har tænkt i spiselige sager, de får dog rigeligt med søde sager i december, så vil helst undgå det.
Men honningkager får de helt sikkert

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 16-11-07 20:24

Smut du forbi Bog&Ide - de har "flere" ting at vælge imellem......

Og så holder det måske også til EFTER jul.....

Godkendelse af svar
Fra : tbh_data

Dato : 16-11-07 20:26

Tak for svaret refi.
Du har nok ret. Jeg må bevæge mig ned i byen for at købe ind :)
Det kan også være jeg kommer nærmere julestemningen ved det

Tak for Jeres tid
Mvh
Thomas

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-07 20:28

Selv tak...

Du kan jo "forhåndssnuse" på nettet http://www.bog-ide.dk/