/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Det er weekend og....
Fra : pve
Vist : 880 gange
300 point
Dato : 16-11-07 17:49

....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-07 17:50

Du er godt nok kvik--- har du selv opdaget det, eller har du fået hjælp ---

Ej undskyld, men har lige fået en god nyhed, så er liiiige lidt overglad

Kommentar
Fra : pve

Dato : 16-11-07 17:51

Citat
Ej undskyld, men har lige fået en god nyhed, så er liiiige lidt overglad
- ja, kom så med det

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-11-07 17:54

- Nordsted har lige fået at vide, at det er bedre at lugte til en Zippo end at sniffe lightergas...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-07 17:59

Er det ikke lørdag og søndag, der er weekend

Det er da stadig fredag

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-07 18:00

He he, egentlig er det møj hamrende tragisk, men her er den

Jeg har en rigtig dejlig svoger, han har cancer på 4. år og igår blev han og hans familie indkaldt til en samtale på hospitalet.

Lægen kunne fortælle at canceren havde bredt sig så han var nu angrebet på 80% af kroppen, dyb krise, hos rigtig mange, jamen jeg kan slet ikke udtrykke hvordan vi havde det, men i forstår.

Idag blev han udskrevet, der var ikke mere at gøre, men han skulle lige til en sidste samtale, hos en anden læge.

Tænk det viste sig, at lægen igår, havde udtalt sig ud fra nogle scanningsbiller, der var faxet, så farverne ikke var rigtige. Så idag fik han efter gennemsyn af de originale scanningsbiller fortalt at han "kun" er angrebet 30%, stadig en rigtig rigtig grim besked, men vi har ham da forhåbentlig meget længere nu.

Stouenberg

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 310 point
Dato : 16-11-07 18:02

Weekenden begyndte kl. 00.30 så det er lidt af en gammel nyhed du er ude med en rigtig slappe af weekend ? Næh ikke helt, jeg får familie besøg på søndag så jeg skal have hytten gjort ren

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-07 18:04

o.v.n det kan bedst betale sig at gøre rent, når gæsterne ER gået... eller skal de måske skovle sig ind, for er det nok en god ide, du er inde på

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-11-07 18:09

Nordsted - vi krydser alt hvad der kan krydses...

Held og lykke

Mvh Steen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-11-07 18:10

Fandt lige en reklame fra Bilka, gælden tilbud i marts, så det med skovlen er ikke helt ved siden af, papir containeren oppe på parkeringspladsen bliver fuld

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-07 18:11

Steen, mange tak. Lige når man får beskeden idag, bliver man noget så vred over at lægen kunne skræmme os fra vid og sans igår, men nu hvor vi har fået sundet os, så bliver man altså noget så glad

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 16-11-07 18:12

Arbejdsweekend
Først skal masten af og så skal båden op.
Og så ryger blodbøgen--3 stammer med en højde på 20-25 mtr.
Håber vejret holder---og så er der jo lige fodboldskampen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-07 18:12

o.v.n ... det lyder som om det var en ide, at inviterer familien lidt oftere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-11-07 18:13

Det er glædelig af sygdommen ikke er så fremskreden som frygtet, måske kan den holdes nede i mange år, ovenpå sådan en omgang fejlinformation er svogeren vel ikke kommet sig helt ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-11-07 18:17

Citat
en ide, at inviterer familien lidt oftere
de har inviteret sig selv denne gang, jeg plejer med lidt landtids planlægning, at få skubbet rodet lidt væk, det når jeg ikke nu

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 16-11-07 18:18

det glæder også mig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-07 18:20
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-07 18:20

Nej svogeren er ikke helt kommet sig endnu, men han kørte ikke forbi sin arbejdsplads og sagde at han ikke kom tilbage, han håber

o.v.n, sorte sække, så kan du altid tømme dem bagefter og få sorteret

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-11-07 18:22

For nogen starter Weekenden tirsdag middag og ender næste tirsdag formiddag.

Andre forstår ikke hvad weekend er. De holder fri hele tiden.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-11-07 18:40

Ans det kan du ikke være bekendt, nu skulle jeg rydde op, og så fandt jeg kalender pigerne her: http://www.youtube.com/watch?v=t1AlVst2roQ&feature=bz302 du lokkede mig nd på siden, så du må tage skylden for at jeg ikke får ryddet op

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-07 18:42

Jamen o.v.n, det forklarer du da bare familien, det vil de da have fuld forståelse for

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-07 18:44

Jeg er uden skyld i, hvad du foretager dig

Jeg fandt pingviner og en meget træt isbjørn

Kommentar
Fra : pve

Dato : 16-11-07 18:45

Min weekend er startet, lige meget hvad andre siger.

Trænger også hårdt efter at have været på arbejde og kun sovet ca 2 timer i nat da sønnike havde besluttet sig for at øgle hele natten

Citat
Weekenden begyndte kl. 00.30 så det er lidt af en gammel nyhed du er ude med en rigtig slappe af weekend ? Næh ikke helt, jeg får familie besøg på søndag så jeg skal have hytten gjort ren
- men stadig weekend ??

Nordsted, tragisk historie, men dejligt at der er noget positivt midt i det hele

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-11-07 18:51

Citat
Jeg fandt pingviner og en meget træt isbjørn
og jeg fandt nogle sild

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-07 18:52

Citat
Andre forstår ikke hvad weekend er. De holder fri hele tiden.

Ja - der er nogen der har den rette forståelse....

Min sidste "friweekend" var i 88

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-11-07 19:00

Det er da godt det ikke var omvendt Nordsted.

Den bjørn fra youtube, har måske være hjemme hos O.V.N. og hjælpe med at skubbe alt ind under gulvtæppet.

Og så er det temmelig fjollet at kalde det for weekend - det skulle da hedde weekstart om fredagen og så først weekend om søndagen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-11-07 19:00

Citat
Min sidste "friweekend" var i 88
var det dengang du blev bruger på Kandu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-07 19:07

e.c ja godt det ikke var omvendt.

Jeg syntes du har fat i noget af det rigtige her

Citat
det skulle da hedde weekstart om fredagen og så først weekend om søndagen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-07 19:08

pve, tror du ikke snart du skulle smutte i seng, så du kan få noget ud af week-enden.

Håber sønnen er blevet rask

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-07 19:26

Så vil jeg lige fortsætte med det sørgelig/glædelige.

Min tante som har kræft. Troede hendes liv nu ver slut. Men hun fik en pacemaker og nu lever hun igen som en på 17 år. Hele familien er meget glade

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-07 19:37

Så er det ikke hende I skal tage "strøm" på

Sorry.....

Kommentar
Fra : pve

Dato : 16-11-07 19:40

Citat
pve, tror du ikke snart du skulle smutte i seng, så du kan få noget ud af week-enden.

Håber sønnen er blevet rask
- jooo, burde jeg jo nok, men vi ser lige Mads & Mikkel, og så skal vi vist begge i seng...

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 16-11-07 19:49

weekend er guf

fri er nusen nams

men hvor er det godt at vi er sluppet af med den store abrbejdsløshed
der næsten varede i 25 år
jeg synes at kunne mærke at danskerene er blevet meget gladere

go weekend

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-11-07 22:39

Så nu skal der slappes af resten af aftenen mon der er nye indlæg i weekend tråden ? Nej da alle er gået tidlig i seng nå det skal ikke ødelægge min aften, jeg starter flimmer kassen og finder min favorit liste i musik mappen (fjersyn ses bedst uden lyd)

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 16-11-07 22:47

nordsted1 >>>> sikken en forskrækkelse og samtidig lettelse jeg kan da godt forstå det gibbede noget i jer 80% det er også rigtig meget , godt i fik det så hurtigt afvide at det var en fejl.

ans>> min svigerfar har også pacemaker og han har også fået en betydelig bedre livskvalitet.

og jeg håber så at frosten ikke sætter ind i weekenden for så har jeg også fri....................ellers er det ud i traktoooooren og salte

god weekend til alle

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-11-07 08:23

Citat
20 måder til at bibeholde den sunde sindssyge:

1.
Sæt dig i din bil i frokostpausen med solbriller på, og peg med en hårtørrer på forbipasserende biler.
Hold øje med, om de sænker farten.

2.
Kald dig selv over samtaleanlægget uden at forvrænge stemmen.

3.
Når nogen beder dig om at gøre noget, så spørg altid, om de ønsker pommes frites til.

4.
Stil din skraldespand på skrivebordet, og mærk den "Ind".

5.
Hæld koffeinfri kaffe i kaffemaskinen i tre uger. Skift til espresso, når alle er kommet sig over koffeinafhængigheden.

6.
Skriv "For seksuelle ydelser" på alle dine checks.

7.
Afslut alle dine sætninger med "i henhold til profetien".

8.
Drop enhver brug af tegnsætning, og skriv alt med STORE BOGSTAVER (Caps Lock).

9.
Hop så vidt muligt i stedet for at gå.

10.
Spørg folk, hvilket køn de har. Grin hysterisk, når du hører svaret.

11.
Sig "ud af huset", når du køber mad i en drive-in-restaurant.

12.
Syng med, når du er i operaen.

13.
Gå til digtoplæsning, og spørg, hvorfor digtene ikke rimer.

14.
Hæng myggenet over din arbejdsplads, og spil tropiske lyde hele dagen.

15.
Sig til dine venner, at du ikke kan komme til deres fest fem dage i forvejen, fordi du ikke er i festhumør.

16.
Bed dine kolleger om at tiltale dig med dit brydernavn, "Rock Hard"… etc.

17.
Råb: "Jeg vandt, jeg vandt", når der kommer penge ud af pengeautomaten.

18.
Råb: "Løb for livet, de er sluppet løs", mens du løber mod parkeringspladsen, når du forlader Zoologisk Have.

19.
Sig til dine børn over middagen: "Vi er desværre nødt til at afskedige en af jer på grund af økonomien”.

Og den sidste metode til at bibeholde en sund sindssyge ....

20.
Send denne e-mail til dem, du kender, og få dem til at smile – det kaldes terapi !

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 17-11-07 09:35

CLAN

den er go'
det skal prøves

så kan det være man kan få sig lidt mere fritid

Godkendelse af svar
Fra : pve

Dato : 17-11-07 09:39

Tak for svaret o.v.n.. og fortsat god weekend

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-11-07 09:45

Hæ... Jeg har nu haft fri i en uge

..og om 10 uger gentager jeg 'successen'

</LØRDAGS AFSPADSERINGEN>

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 17-11-07 10:11

Norsted1 !

Ja jeg mangler ord, den lægesagkyndige udtalelse og så ud fra en fax !!
det er under al kritik.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-11-07 11:59

Selv tak, og i lige måde er sønnen blevet veltilpas igen ?