/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hjælp til fartbegrænser
Fra : dværgen
Vist : 710 gange
100 point
Dato : 16-11-07 17:00

jeg har købt en billig fartbegrænser i t-hansen og er ikke helt sikker på hvilken ledning strømtyven skal sættets fast på?

det er en pgo black magic jeg kører på og den eneste ordentlige forklaring jeg har fundet på nettet passer slet ikke til den slags scooter.

og hvordan indstiller man den jeg kan ikke se hvad den skal stå på?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-11-07 17:49

En pgo black magic 30, kører højest 30, så du behøver ingen fartbegrænser.

Kommentar
Fra : dværgen

Dato : 16-11-07 17:55

ja jeg har så også ny udstødning og 47,6 cylinder på ellers ville det være lidt dumt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-07 18:40

Hvis den i forvejen er ulovlig kan det jo være ligegyldigt.....

Du tror da ikke policen hopper på den ?????

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 16-11-07 18:48

tro mig, de hopper ikke på den.
det koster dem ikke en skid at tage den med (staten betaler, eller du gør), så det gør de altid hvis de er lidt i tvivl.

Accepteret svar
Fra : drejedoktor

Modtaget 50 point
Dato : 16-11-07 19:57

Sort ledning på stel
Den røde ledning skal på stator(rød/hvid).

Godkendelse af svar
Fra : dværgen

Dato : 26-11-07 00:18

Tak for svaret drejedoktor.