/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Your session number have reach
Fra : wium
Vist : 597 gange
100 point
Dato : 16-11-07 15:41

Når jeg går på nettet via min bredbåndsforbindelse for jeg undertiden vedlagte meddelelse:
Your session number have reached the limit.
You must close your multi-session application.
Please contact your system administrator for further information

Er det en meddelelse der kommer fra min udbyder eller er det noget skidt der er kommet ind på min PC.

Hvad kan jeg gøre for at fjerne meddelelsen? Skal jeg fjerne en orm eller skal jeg ændre noget i opsætningen?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-11-07 16:11

Jeg tror bare det er din udbyders server, der enten:
1. Kan se du ikke bruger forbindelsen, og efter nogen tid giver "time out"
2. Er indstillet så man feks. efter 3 timer skal logge af, da de ikke tillader vedvarende forbindelse. Men så kan du bare logge på igen.
Men spørg din udbyder.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-11-07 22:21

Tror ikke at meddelelsen kommer fra udbyderen, umiddelbar tror jeg heller ikke at det er noget fra spyware eller lignende, læg mærke til at jeg skriver TROR, har du en router eller firewall som kan være forkert indstillet ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-11-07 11:05

I alle tilfælde har du vel et opdateret antivirusprogram og et spywareprogram, som du lader skanne dine hardiske en gang imellem ?
VH Palle Hansen